No puc
Hola,
Sóc la noia del possible canvi d'escola.
Resulta que no hi ha places a cap institut, però realment vull canviar-me i no tornar al meu insti. Estic desesperada i necesito canviar-me ja, ja que l'única nena amb la que estava bé es canvia pq la ignora tothom desde fa cursos pe run problema de 4t de primària que no han superat (les nenes q la ignoren)
Estic realment preocupada i m'agradaria saber que fer si m' he de quedar i si hi ha possibilitats de que aquest estiu truqui una escola per dir-nos que si que hi ha places, ara. Siusplau, ajuda
Gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
La veritat és que no et puc dir si et trucaran d’un altre institut o no perquè no ho sé.
Si et quedes a l’institut i ja no vas amb la noia amb la qual no hi parla ningú, potser ara faràs noves amistats i podràs apropar-te a gent amb la que abans no parlaves.
L’altra opció és parlar amb  els teus pares, que sàpiguen pel que estàs passant i et puguin ajudar d’alguna manera. Si veus que no pots amb tot, si se’t fa molt gros tornar a l’institut antic i hi has d’acabar tornant obligatòriament, pots plantejar-te fer un procés terapèutic durant l’estiu per preparar-te emocionalment de cara al curs vinent.
Sé que ara sembla que res té solució i que tot és molt complicat, deixa’t ajudar pels teus pares, explica’ls-hi tot i junts trobeu la millor opció per tu.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas