Part II “M’agraradaria saber gestionar aquesta situació”
Hola, soc la noia que parlava del Martí
Fa 1 sermana ens vam despedir de l’Arnau i el Martí hem va dir que li agradava molt l’Arnau i que se l’estima molt. Em va dir que a mi m’estimava molt també i que em considerava una de les seves millors amigues. Es va posar a plorar i tot pq no volia que l’arnau marxes, em va dir q serien novios si no fos pq marxa.
Les coses que em fan baixar l’atraccio es quan li surt la pluma… pero cada vegada em passa menys
Ara el dubte que tinc es si, ara que ha marxat l’arnau, podria intentar alguna cosa? Encara que fos sibtil i gradualment? O seria liarla massa?
Gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
No sé si seria “liar-la” massa, ho pots provar si et vé de gust!
Si vols, per començar suau li pots fer preguntes com: “t’ha agradat mai una noia?” O bé  “t’enrotllaries mai amb una noia?”.
Segurament està passant el dol d’haver deixat a la seva parella i pot ser que no estigui gaire receptiu.
D’altra banda, si et va agradant cada cop més i tens la necessitat de dir-li, li pots dir. També es pot dir que t’agrada d’una manera suau, per exemple: “a vegades penso que m’atraus, però llavors et surt la pluma”. Així si hi afegeixes aquest toc d’humor tot és més fàcil i no tant serio.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas