Un ou diferent q l'latre
Hola,
Voldira saber si tenir un ou mes gran q l'altre es algo greu el q em preocupa es q quan em masturbo el ou q empenja mes es fa una mica mes petit i n'hi ha un q es el gran q sempre es igual i no penja tant i com mes formes novultos grans pero com rugos m'he de preocupar?
Laura Centellas

Hola,
És normal tenir un testicle més gran que l’altre. En el cas de la masturbació si no presentes dolors o alguna inflamació, en principi no hi ha d’haver cap problema. Tot i això, et recomanem que vagis o truquis a la consulta de Tardes Joves del teu centre més proper per poder sortir de dubtes i si ho creuen adient que et faci una revisió el teu metge de capçalera.
Les Tardes Joves són una consulta que ofereix orientació, assessorament i atenció específica per a joves fins a 24 anys en salut sexual i reproductiva. Té habilitats telèfons perquè els i les joves puguin trucar o enviar missatges i realitzar un contacte previ, abans d’anar presencialment al centre d’atenció primària. Hi pots assistir individualment, en parella o en grup dintre dels horaris establerts. L’atenció és confidencial i no cal demanar cita prèvia
Et deixem l’enllaç, perquè busquis el teu centre més proper:
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas