De tot i més
Hola! Soc un noi heterosexual i vull experimentar amb tot i de tot.
Possiblement, també fer coses "gays" com tastar el meu semen, posar-me coses pel cul... o també menjar-li el cony a una noia o tenir sexe amb un noi. Tot s'encamina més cap a les noies però hi ha allò de no saber ben bé què t'agrada. Soc gay o hetero? Jo em considero heterosexual tot i que tot aquests pensaments passen pel meu cap (no cada dia, però quan em passa m'hi capfico molt). Què en penseu? A veure si em podeu aclarir una mica les coses :)
Laura Centellas

Hola,
L’orientació sexual és un paraigua que encapçala moltes formes diverses de relacionar-se. L’heterosexualitat i l’homosexualitat és com un espectre, és a dir, que pot variar contínuament d’un costat a l’altre amb una varietat de característiques diferents, en cada moment. Per tant, és difícil trobar persones que es defineixin com a 100% heterosexuals o 100% homosexuals sempre. Llavors, tots aquests punts mitjans entrarien dins del concepte de bisexualitat, que tal com expliques, possiblement, seria el teu cas.
Les persones bisexuals són aquelles que se senten atretes cap a persones de més d’un gènere o del seu propi gènere, i no necessàriament de la mateixa manera, ni grau, ni simultàniament.
Esperem que t’hagi ajudat.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas