No se que soc
Hola. Jo sempre he pensat que era hetero, peroultimament tinc dubtes. El any passt vig soomiar que em liava amb una noia de la meva classe. I últimament me he adonat de que em fixo bastant en els cossos de les noies i no tant en els dels nois. Pero tot i aixi, m'agrada molt mes imaginar-me una relació amb un home que amb una dona. M'imagino relacions de series o pelicules i se que m'agrada això. Estic confusa. A més, no vull ser lesbiana, perque jo volia tenit una vida amb un home y tenir fills i tot. Em feia molta il·lusió pensar en aixo. I em segueix fent, pero ara corro el risc de ser lesbiana.
Laura Centellas

Hola,
L’orientació sexual és un paraigua que encapçala moltes formes diverses de relacionar-se. L’heterosexualitat i l’homosexualitat és com un espectre, és a dir, que pot variar contínuament d’un costat a l’altre amb una varietat de característiques diferents, en cada moment. Per tant, és difícil trobar persones que es defineixin com a 100% heterosexuals o 100% homosexuals sempre. Llavors, tots aquests punts mitjans entrarien dins del concepte de bisexualitat, que tal com expliques, possiblement, seria el teu cas.
Les persones bisexuals són aquelles que se senten atretes cap a persones de més d’un gènere o del seu propi gènere, i no necessàriament de la mateixa manera, ni grau, ni simultàniament.
Per tant, que et sentis atreta per dones no significa que siguis lesbiana. I en cas que ho fossis, seria interessant que miressis perquè et produeix aquest rebuig.
Esperem que t’hagi ajudat.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas