Tea
Fa casi dos anys em van diagnósticar el autisme i desde llavors sento que no sóc jo ,encara que m entenc mes a mí mateixs ara en sento com si estigyes boja o alguna cosa,com si sigues la ovella negre de ls familia,
Sento que estaria tothom millor sense mi i que nomes estorbo amb les meves crisis d ansietat y idea autolitques
Algún consell?
Gracias
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns! A vegades un diagnòstic ens pot ajudar a entendre’ns i a vegades també ens pot condicionar.
TEA és només una etiqueta per agrupar a la gent que té uns símptomes concrets, a més, es diu transtorn del espectre autista perquè és un ventall molt ampli de diferents símptomes, hi ha molts tipus diferents de TEA.
El fet de tenir aquesta neurodivergència no et fa menys, et fa especial, i tota la gent que no te TEA també és especial i diferent, simplement no tenen un diagnòstic.
Tots tenim les nostres coses i la teva familia t’estima igual siguis com siguis.
Això si, et recomano molt que tinguis un acompanyament terapèutic per gestionar tota aquesta culpa que sents, l’ansietat i les autolesions.
Segur que et pot anar bé.
Una abraçada i espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas