No tinc temps
Estic acabant 2n ESO. Perp em preocupa molt el meu futur. Jo sé el que vull estudiar, pero no hi ha temps. Vull fer una carrera per ser professora d'instiut i tambe una carrera de pedagogia de la dansa. Aixi, sere profe de la eso pel mati i profe de dansa per la tarda. Pero les dos carreres son als matins. I a mes, son dos coses que ocupwn molt de temps les dues. I no puc comepnçar a treballar als 30. Pero es clar, tambe puc anar a ballar a companyies de damsa quan em tregui el professional. Es q no sé. Pero tambe vull twnir fills i una vida tranquila. I anar de viatge amb les meves amigues, i explorar el món. PERÒ NO HI HA TEMPS.
Laura Centellas

Hola consultora!
És normal agobiar-se per el futur, però hi ha temps de sobres! Ets súper jove, lu bo és que tens les coses bastant clares.
Hi ha moltíssima gent que és professora de dansa i no té la carrera, té molta experiència ballant + algun curs, així que tranquil•la per aquesta part.
Pots estudiar per ser profe d’institut, i fins i tot, potser, mentre estudïs a la Uni, podràs fer de profe de dansa a les tardes. Viatjar ho podràs fer a qualsevol edat, i quan sigui el moment de tenir fills ja vindrà.
Confia en la vida i treballa pel que vols, tot arribarà.
Una abraçada i espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas