No sento res
Holaaa!! Primer moltíssimes gràcies per tot el que feuu!!
Us poso una mica en context. Fins fa uns mesos jo tenia parella (noia) i al fer-ho no sentia mai res, nomes als primers cops (s’ha de dir que ho fèiem masses vegades, suposo que al ferho tant vaig deixar de sentir algo). Ara, un cop que no tinc parella intento masturbar-me jo sola pero em torna a passar el mateix. També no sé si té a veure però a l’estiu de lany passat vaig patir una violació (tot a lloc, no us preocupeu).
Perquè no dec sentir res al fer-ho o al masturbar-me?
Moltíssimes gràciesss!!!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És important estimular el cervell eròtic, a més de les zones erògenes del nostre cos. Això significa que quan tenim relacions sexuals és imprescindible que el cervell estigui connectat amb els estímuls, amb la fantasia, amb el desig, perquè és l’òrgan principal del plaer, no n’hi ha prou simplement amb estimular la zona.
Per despertar aquest desig, doncs, és important, tenir el cervell connectat, entendre com funciona la sexualitat i sobretot la sexualitat pròpia i experimentar amb curiositat i amor, sense pressa.
A més, per sentir plaer també cal estimular bé la pell, per fer-ho és important tenir autoconeixement del nostre cos per tal de saber què ens agrada i què no i poder-ho comunicar en tot moment a la nostra parella sexual.
El cos té memòria, a vegades encara que hàgim sanat mentalment un procés traumàtic, com pot ser una violació, cal també sanar-lo corporalment, per tal que el cos pugui gaudir de nou amb seguretat i amor de qualsevol relació íntima. Si aquest bloqueig el sents després d’haver patit la violació, podria ser un indici que el teu cos encara no està preparat per obrir-se del tot al plaer.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas