Hola,
Gràcies a tu!
Hi ha moltes formes de sentir més plaer en la masturbació, però cadascú ha de trobar les que li agradin més, que dependran del moment vital que estiguis o de factors personals i contextuals del moment.
Algunes propostes podrien ser les següents:
- Augmenta les possibilitats de moviment i estimulació en la masturbació fent servir diferents tècniques. Et deixem un enllaç d’un vídeo de 15 tècniques de masturbació:
B3uJT3jPnZg
- Pots augmentar el desig utilitzant diferents recursos, siguin llibres o vídeos eròtics.
- Pots jugar amb els 5 sentits: olfacte (posant encens), tacte (fent servir plomes, lubricants, joguets sexuals, gels, temperatura...), vista (adequar l’espai al teu gust, amb una llum càlida i suau, alguna espelma…), gust (menjar alguna cosa dolça com xocolata o maduixes, o jugar amb la llengua i els diferents sabors) i oïda (posar música que et pugui fomentar el desig).
- Deixa anar la teva fantasia, i imagina tot allò que t’excita mentre t’estimules!
Tot pot arribar a ser excitant, no hem de posar l’atenció únicament en els genitals. El plaer, comença principalment en el cervell, per tant, l’hem d’excitar al màxim, per poder gaudir al màxim de la nostra sexualitat!
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
--
La Laura Centellas t'ha moderat el missatge amb el suport de
Cristina Albó, psicòloga experta en sexualitat.
Moltes gràcies per la teva consulta!