2.0
Soc la noia que va escriure fa unes setmanes sobre una addicció i sobre voler-me recuperar.
Ara que ha començat l’Estiu i amb aquest han vingut canvis la meva vida s’ha complicat molt. vaig tornar a estar amb la meva exparella (amb la que consumia) i portem unes setmanes tornant a estar com abans. Ja no trobo la motivació per recuperar me que tenia l’últim cop, suposo que perq ja no estic enamorada.
A mes tornar amb l'ex maporta una mena de confort estrany i tenir acces a substancies mes facilment m'ajuda a no patir.
realment no se perque estic escrivint, pero veu demanar que actualitzes i a mes necessitava treure ho tot. vaig començar l estiu a casa del professor, pero em controlava massa i acabava escapant me per les nits i fent coses d'amagat a casa seva i em sentia malament xutant me amb la seva filla petita a l habitacio del costat aixi que vaig marxar. no tenia on anar i despres de passar dues nits al carrer vaig acabar acudint a l'ex i ara estem a la seva autocaravana. estic be, no escric per preocupar, mes aviat pel contrari.
estic una mica perduda i no mentire, a vegades quan estic lucida tinc por. crec que he agafat alguna cosa de les agulles brutes que compartiem, tinc febres i suors freds. despres consumeixo i se'm passa.
Crec que això es tot el que tenia a dir, suposo q encara no he tocat fons i es això el que em falta per voler me recuperar. No ho se.
No crec que escrigui cap altra consulta en algun temps, vull dir també que gracies per la feina q feu, amb la vostra ultima resposta vaig tindre forces per acudir al cap, (encara que no va funcionar). una abraçada, adeu
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i compartir aquesta història tant dolorosa!
Tots els que et llegim se’ns encongeix una mica el cor de pensar per tot el que estàs passant.
Està clar que és la teva vida i que tu decideixes quan fer el pas de la desintoxicació, però és una situació altament preocupant i intentarem derivar-te a algun servei especialitzat en addiccions.
Espero que la teva consulta serveixi per tots els que et llegim, per donar-nos compte de lo complicat que pot ser a vegades sortir d’aquest món tant perillós.
Espero haver-te ajudat.
Molta força i un cop més, gràcies per escriure’ns, t’abracem molt fort!!
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas