😔 PSICÓLEG???😔
Hola , des de el curs passat ( 1r Eso ) vaig tenir una tutora que li vaig agafar moltissima confiança . Els meus pares estaben seprats des de que jo tenía 11 mesos , i el 3 día de insti va venir a conduir l'autocar escolar, vaig marxar corrents de la pori vaig anar al PLUS , on treballa la meva mare , me va portar a alcarras la seva directora . La meva millor amiga , la Lourdes em va dir que li diguesa a la tutora, Li vaig dir , va anar a direcció , i va trucar a lo dels autocars, que no tornes a conduir aquella guía mai mès. Després de tanta confiança , li vaig continuar dient el que passava , fins i tot veía que estaba sola al pati, i va fer venir a unes nenes de 4t de eso a classe , me vaig ficar amb 1 , des d'aquell día que quan me veía sola al pati venía , a classe sempre venía a demanar coses si no les tenien . I per exemple els dies especials que se había de fer alguna cosa com el día de la Pau , Nadal... Venien a classe ella i les seves amigues i me ajudaben a fer lo que había de fer. Quan la meva tutora ( la Griselda) estaba de guardia de patí i veía que estaba trista , va aprofitar i me va dir que necesitaba un psicóleg , m'ho vaig prendre molt malament. A la festa de fi de curs van venir la Julia ( menos mal ) perque ho estaba passant molt mal i vam estar juntes amb la Ivet ( una altra amiga ) , ens ho vam passat BOMBA 💣 . Per la convivencia en positiu ( es com un premi a la millor classe ) la vam guanyar naltres , vam anar a la piscina, i la Griselda va invitar a la Julia i la Ivet , vam passat rato juntes . I 2Eso , cuan la Griselda estaba de guardia de patí o lavabo tambe venía la Julia, no menjaba gaire , i me va tornar a dir lo del psicóleg , vaig començar a llorar perqué no volia anar mes en cap . En veritat la pregunta es , deuria continuar al psicóleg encara que no m'agradi o no ??? Jo pensó que la gent que va al psicóleg está boja o malament del cap .
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns, no acabo d’entendre bé la teva història, però entenc que estàs passant per un mal moment i per això la Griselda et recomana anar al psicòleg.
Pots parlar amb la teva mare de com et sents i juntes decidir si et pot anar bÊ anar al psicòleg o no.
Et dirÊ que a tothom li va bÊ anar al psicòleg, no nomÊs quan estàs súper malament, sinó tambÊ com a teràpia per viure una vida mÊs plena i tranquil¡la.
Al psicòleg no van els bojos, va tothom que està passant un mal moment. No tothom que va al psicòleg tÊ un trastorn mental, hi ha persones que hi van simplement perquè es senten malament, i està bÊ anar-hi.
Si els psicòlegs que has anat no t’han agradat, prova de canviar de psicòleg, busca informació de psicòlegs per la teva zona i pensa amb qui et sentiries més còmode per parlar de les teves coses.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas