Adicte? Sortit?
Hola! Se que sóc una mica grandet per escriure us, però ja os coneixia de fa uns anys i tinc un dubte que m’ha sortit i no sabia a qui comentar li i d’en va ocórrer fer-ho a vosaltres.
La cosa es que tinc parella de fa uns dos anys i estem molt bé junts, però no se que ens pasa al llit. Quan follem o fem bé i ens agrada com es normal però l cosa es que jo sempre em quedo amb ganes de més, molt més, com al principi quan ho fèiem fins a 5o 6 cops al dia. Cada dia em sento amb més ganes y de estar perdent ocasions. No se com explicar-ho però es com una obsessió o no se, moltes ganes. Sempre he sigut molt actiu però lo de ara no se, es com que follem menos per rutina i tal doncs més ganes tinc jo. El que em preocupa es que tard o d’hora acabi amb qualsevol altra al llit. Perquè aquesta es una altra, totes les dones que trobo de la meva edat em semblen atractives i se que en algun moment o altre qualsevol de les que ho intenti o ens atrauguem mínimament caure. Que puc fer? Es que sóc molt actiu i no estem compensats? Sóc Adicte? Que faig?
Si us ajuda, abans de tenir aquesta parella quan estaba solter em masturbarva fins a 8 o 10 vegades. A i també dir que últimament m’és igual home o dona, també m’estan començant a posar certs nois.
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques, seria interessant concretar el nivell d’obsessió que tens cap al sexe per saber quina és la millor solució per a tu. A continuació t’explicarem una mica sobre l’addicció al sexe i alguns recursos que et poden servir, per si et sents identificat.
L’addicció el sexe es tracta d’una obsessió per mantenir conductes sexuals. Sol aparèixer per tal d’evitar o disminuir l’angoixa o un malestar amb una conducta que, a curt termini, pot donar certa tranquil·litat, però que a la llarga l’únic que provoca és que el problema vagi en augment, provocant més angoixa i, per tant, més ganes de saciar-la amb la conducta addictiva. Funciona com qualsevol altra addicció.
Si no es posa solució a aquesta obsessió es poden arribar a tenir conductes de risc, que perjudiquen la vida d’un mateix i la dels altres, a causa d'aquesta necessitat compulsiva de tenir relacions sexuals en tot moment i amb qualsevol persona que pot portar a no tenir en compte la voluntat de l’altra persona, per tal de satisfer únicament la pròpia necessitat.
Podem parlar d’addicció quan es deixen de fer coses importants del dia a dia per tal poder portar a terme la conducta addictiva, en aquest cas masturbar-se o mantenir relacions sexuals. El grau de desesperació provocarà que hi hagi més o menys conductes irresponsables.
L’addicció al sexe afecta majoritàriament els homes, i una de les causes és pel model d’educació sexual en què hem sigut educats, on s’han posat els homes i els seus desitjos sexuals al centre.
Ara que tens aquesta informació, seria important que valoressis fins a quin punt està perjudicant la teva vida i la dels altres per tal de decidir buscar una solució de forma més urgent o no. En cas que vulguis remeiar-ho ja, el més recomanable és que contactis amb un psicòleg especialitzat amb el tema, per tal de començar un procés terapèutic individual o grupal. Altres opcions són llegir i informar-te sobre el tema a través de fonts fiables, parlar-ne amb els amics i amigues o buscar si existeixen recursos o espais gratuïts amb persones amb una situació similar a la teva / grups d'homes...
La bona notícia és que hi ha solució i que està a les teves mans, tot i que el procés pugui semblar difícil és un treball que val la pena fer, per poder viure més tranquil i relacionar-te sexualment amb tu i amb els altres d'una forma més saludable.
En últim lloc, és important tenir en compte que l’addicció no justifica les conductes que puguis tenir, com ser infidel a la teva parella. Si sents que tens aquest problema, el més responsable és informar a les persones implicades i buscar solucions.
Si necessites qualsevol altre cosa, ens pots tornar a consultar.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas