Necessitat
Holaa! Soc un noi i encara no he follat mai però en tinc moltíssimes ganes. He estat pensant en maneres de simular-ho amb coses que tinc a casa però no se m'acudeix res de res. Teniu alguna idea de tècniques per simular el sexe per fer sol? Em seria de gran ajuda per provar coses noves, gràciess!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Qualsevol tècnica és bona per simular el sexe, el més important és el que tu t’imagines mentre ho fas. La capacitat d'imaginació que tenim és molt potent i ens pot arribar a donar molt plaer, utilitza-la!
A més, pots estimular-te de moltes formes diferents amb les mans o amb algun altre objecte, pots fer posicions diferents i col·locar-te a llocs diversos i inclús fer tots aquells moviments que a tu t’excitin.
Si necessites ajuda d’algun utensili, pots comprar-te algun joguet eròtic, que ja són fets expressament per ampliar i diversificar les sensacions corporals. Pots informar-te en alguna pàgina web d’alguna marca com @platanomelon o @diversualshop o inclús pots dirigir-te algun "Sex Shop", perquè t’informin presencialment de quines opcions existeixen.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas