Es normal com em robo?
Hola, Soc un noi i fa molt de temps que tinc la impresió que les meves amigues queden poc sovint amb mi, m'agrada molt passar temps amb elles pero la majoria de vegades em costa molt treure tema de conversa o mantenirne el que estan parlant, trobo que les podria estar allunyant o que poden pensar que no m'agrada estar amb elles, he pensat en com fer nous amics pero no tinc ni idea, ja que amb els nois em costa molt parlar-me perque molts pensen que sóc gay y una mica raro, a més que no sé com o de que parlar amb ells. Amb aquest context, en trobo amb diverses preguntes:
1- com puc ser mes sociable?
2- com puc tenir mes temes de conversa amb les meves amigues?
3 com podria parlar amb mes nois per tenir mes amics? ( la majoria de gent amb la que em junto són noies)
Gracies per llegirne i espero que em doneu alguns consells :)
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Primer de tot et diria que, ja que tens unes amigues amb les quals t’agrada estar, prova de conservar-les.
Com fer-ho per conservar-les? Ser sincer amb elles.
Digue'ls-hi tot això que ens estàs explicant aquí, que et cauen molt bé i que t’agrada estar amb elles, però que no saps per què, però molts cops et bloqueges.
Segurament elles et podran donar bons consells, ja que et coneixen més i saben com ets.
Per tenir més tema de conversa amb elles simplement parla sempre des del cor, sigues tu mateix, no tinguis por de ser jutjat i explica’ls-hi els teus problemes i també les teves alegries.
Com ser més sociable? Doncs simplement començant converses amb la gent, demanant com estan, que estan fent ara mateix, com els hi va l’institut, si tenen parella, etc. Si tens ganes de conèixer gent nova, pots apuntar-te a colònies d’estiu o a alguna extraescolar que et motivi. També pots proposar-los-hi a les teves amigues de fer plans diferents on impliquin a més gent i així pugueu conèixer gent nova.
Per parlar amb nois pots fer el mateix que t’acabo de dir, i si vols, pots compartir amb ells que et costa fer amics nois perquè tothom es pensa que ets gai, pot ser una conversa per trencar el gel, l’humor sempre és molt benvingut a les relacions socials, utilitza’l!
Espero haver-te ajudat, ser més sociable és qüestió de pràctica!
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
Insta: @estrelladp_psicologa
La Laura Centellas