Puto mon injust😭😭😭😤
A veure jo esk no entenc el mon, no em sembla just la puta societar, per que les dones hem d'estar patint cada cop que follem i ala tíos no els hi fa mal res ? Esk despres es queixen de que som unes estrechas no se que , que nunca queremos follar que eso que lo otro , pues digo yo normal no,? A ver es que yo no sé pero esk yo pa sufrir y estar llorando cada vez que follo no follo, no sé el mundo de que va ? Ho he intentat tot , que faig ? Li dic a ma mare que em porti al ginecólogo ? Vais sola ? O tinc que aceptar aquesta mierda de mon ? Luego que xq pasamos..... No es nada justo ....
Laura Centellas

Hola,
És important no forçar el cos si sentim dolor. Si cada cop que tens relacions sexuals sents dolor és important que ho respectis i que paris.
Les dones hem rebut una educació sexual molt nefasta, on encara ara s’està descobrint com funciona la nostra sexualitat i això ha portat al fet que puguem sentir rebuig cap als nostres genitals i que reprimim el nostre desig sexual.
La vagina té molta memòria i si hem viscut experiències dolentes, segurament ho retindrà, creant tensions i contractures a la musculatura, això també pot provocar que cada vegada sentim més dolor. En el moment que sentim dolor, doncs, el cos ens està advertint que alguna cosa no va bé, i per tant és important parar i respectar-ho.
És injust, però la bona notícia és que ara sí que tenim molta més informació i que les dones a poc a poquet ens estem empoderant més amb els nostres cossos i amb la nostra sexualitat.
Des d’aquí et diríem que abans de mantenir relacions sexuals, et donis temps a tu mateixa per conèixer el teu cos, la teva vulva, la teva vagina i experimentis per veure què sents, que t’agrada i què no. També pot ser molt útil compartir-ho amb les teves amigues i parlar de tot allò que us preocupa, de tot allò que us excita i aprendre les unes de les altres.
En última instància, si aquest dolor es manté en el temps, seria important que et dirigissis, en primer lloc, al teu metge de capçalera, perquè et pugui fer una revisió la llavadora, i, en segon lloc, demanar hora a una fisioterapeuta de sòl pelvià i a una sexòloga, per tractar tota aquesta tensió de la zona a nivell físic i emocional.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas