Cor trencat?
Fa temps vaig conèixer a un noi que m'agradava molt. Jo també creia que jo li agradava, i durant un temps no ens vam veure. Ens vam conèixer durant una setmana, poc temps, però jo em vaig enamorar... Al cap de tres mesos o així vaig aconseguir el seu número i li vaig escriure. Vam parlar durant una setmana, i encara que ell no començava les converses feia preguntes i s'interessava per mi. Un dia, de sobte va deixar de respondre. Vaig decidir esperar, i com que al cap d'un mes no em va respondre li vaig comentar que havia passat, peeero tampoc va contestar. Aleshores, per la meva salut, em vaig declarar i bloquejar, ja que no volia pensar més en ell, encara que no me'l puc treure del cap! Un temps després encara no el superava i a una amiga meva se li va acudir escriure-li preguntant-li perquè no havia contestat i va respondre. Jo ja em vaig tornar a il·lusionar, però després no va respondre més, encara que abans va preguntar d'on era jo. Ara l'estic intentant superar, encara que no puc! Odio pensar en ell, però tot i tothom em recorda a ell. Com el puc superar? A més, sento com si m'hagués trencat el cor...
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dius, sembla que estàs passant un dol de ruptura.
És completament normal sentir-se trista quan algú del que t’has enamorat no et contesta ni dona senyals de vida.
És dur quan et fan ghosting perquè penses que potser has fet algo malament o que no ets “prou bona” per ell. Però no és així, simplement sentiu coses diferents i acceptar això és dur però és la realitat.
Com superar-lo? Doncs amb paciència, deixant passar el temps i plorant tot el que s’hagi de plorar per anar escampant la tristesa. Aprofita per cuidar-te, per invertir en tu, per fer coses que t’agraden i per estar amb la gent que estimes i que t’estima.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas