alcohol i calentaments
Holaa, primer moltíssimes gracies per tot el que feu!!
Volia preguntar-vos si l’alcohol influeix en tenir ganes de follar perquè les últimes setmanes que he sortit, més tard de beure mhan entrat moltes ganes de ferho o si més no, de liar-me amb algú.
(sha de dir que des de principis de març no em lio ni follo amb ningú ja que ho vaig deixar amb la meva parella (podria ser perque el meu cos encara no esta acostumat a que cada dia em lii o algo aixi noseee))
Moltíssimes graciesss!!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
L’alcohol té efectes en la sexualitat, ja que ens fa sentir més desinhibits i ens pot fer treure la vergonya, i això pot provocar un augment del desig sexual i una major facilitat per tenir una relació sexual. Tot i això, té conseqüències en la resposta sexual, com una major dificultat per tenir o mantenir l’erecció i dificultats per tenir un orgasme, a més que deshidrata i, per tant, pot provocar dificultats en la lubricació.
Un altre problema de l’alcohol és que si en bevem en excés pot fer que tinguem canvis en la percepció del que pensem, sentim i del que fem i que, en conseqüència, tinguem conductes poc responsables i no desitjades. Per tant, en la mesura del possible és aconsellable mantenir relacions sexuals o prendre decisions importants quan no hi ha hagut una gran ingesta d’alcohol pel mig.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas