molt mal al intent de 1r cop
holaa, porto amb el meu novio des de fa dos anys i tenim una relació a distància, és a dir, no ens veiem gaire. tant ell com jo vam començar la relació sent verges i no ens haviem liat mai amb ningú. ens vam veure al febrer i, després de molts mesos diguent-li que no volia intentar la penetració ja que em feia por, li vaig dir d'intentar ja que tenia moltissimes ganes. estavem els dos molt calents i quan ell es va posar el preservatiu jo amb vaig posar a dalt seu i ell anava buscant el forat amb el seu membre i no el trobava. al cap de 5 min, vaig posar-me jo a sota i ell a dalt i llavors el va trobar. va introduir el penis i em va fer un mal terrible a sota del abdomen (al mateix lloc on fa mal quan es té la regla) i li vaig dir que parés. ell, evidentment, va parar. només havia entrat molt poc. em vaig traumatitzar pel mal i ara em fa cosa tornar-ho a intentar.
per setmana santa ens vam tornar a veure i, l'ultim dia abans de marxar, els dos vam tenir el calentón de la nostra vida i li vaig dir d'intentar. quan estava ell ja en posició, em vaig posar a plorar ja que tenia molta por pel mal.
ja no sé que fer per superar aquesta por ja que jo tinc moltes ganes de fer-ho amb el meu novio i ell també. diu que m'esperarà fins que estigui preparada, però jo crec que ja ho estic, només que em fa por el mal.
pot ser que el mal aquell tan horrorós sigués per falta de lubricant? esque com ja feia estona que intentavem buscar l'entrada de la vagina, em va marxar el calentón i, segurament, el condó va perdre el lubricant que porta. és possible que sigués en part per això, deixant a part els nervis?
moltes gracieeeess
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És important que la penetració es faci amb cura i a poc a poc. En el moment que us sentiu preparats i que sentis que estàs excitada, és a dir, que la teva vulva i vagina està inflada, vermella i lubricada, podeu començar a provar la penetració, però això no significa que el penis hagi d’entrar de cop. Podeu anar jugant a acariciar la zona, o a introduir els dits per estimular la zona, o provar d’introduir el penis molt lentament o simplement acariciar l’entrada de la vagina i si sents una molèstia parar i tirar enrere. A poc a poc i bona lletra, sense cap finalitat, més enllà que gaudir de les diferents sensacions.
Si has viscut aquesta situació és normal que ara anticipis aquest dolor i el cos es tensi. El més important és no forçar-ho i donar-te espai i temps i quan estiguis preparada i el teu cos estigui preparat tornar-ho a intentar. Es poden fer moltes més pràctiques a part de la penetració, no fa falta que estigui al centre.
El dolor que vas sentir pot ser per diversos motius: falta d’excitació, falta de lubricació, la zona tensa… Les primeres vegades que es tenen relacions sexuals amb penetració és normal que sigui difícil i hi hagi alguna molèstia, perquè és una sensació nova i desconeguda i el cos reacciona sense tenir-ne gaire control, però és important escoltar el cos i respectar-lo, i si hi ha dolor parar. Per les pròximes vegades us podeu comprar un lubricant de base aquosa, perquè la zona estigui ben lubricada en tot moment i rellisqui més.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas