En blanc
Fa més de 6 anys que no veig els meus pares, vaig marxar de casa per maltractaments per part del meu pare, actualment tinc parella, de vegades em sento fatal, em poso a plorar quant penso en la vida que tinc, amb la meva parella no estic ni bé ni malament, depenent del dia, de vegades penso que es millor marxar del pais per no pensar amb els meus pares i començar de nou, estic bloquejada, em sento buida per dintre, la veritat nose ni perque us escrir igualmente ningu pot fer res per ajudarme, no necesito ningún psicòleg perque vaig tenir un fa temps i segueixo igual, lo que jo necessito es amor i comprensió i això ningú m'ho pot donar, en fi gràcies per llegir la meva història que no té ni cap ni peus
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i per compartir amb nosaltres la teva història.
Quan parlem d’experiències d’aquest tipus, normalment parlem d’experiències traumàtiques, ja que una figura que se suposa que t’hauria de donar seguretat (pare) el que ha fet ha estat maltractar-te, tot el contrari a proporcionar-te un espai segur on créixer i desenvolupar-te.
Requereix molta valentia de tallar la relació amb els teus pares, però vulguis o no, això deixa una marca profunda a escala interna que molts cops és difícil de gestionar.
Per molt que t’allunyis, el trauma et pot perseguir igual.
Sé que has dit que no vols anar al psicòleg perquè no t’ha servit. Pot ser que no et servis perquè no era el moment adequat o perquè necessitaves un psicòleg diferent. La gestió del trauma és un procés llarg i requereix moltíssima paciència i treball intern.
T’animo a que continuïs buscant maneres per sentir-te millor. És difícil rebre amor quan has sentit que els teus pares no t’han proporcionat tot el que necessitaves. Però també és cert, que amb teràpia o autoconeixement i autogestió pots anar millorant la relació que tens amb tu mateixa i amb la vida en general.
Espero haver-te ajudat, escriu-nos sempre que ho necessitis.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas