Perdudíssima amb els sentiments
Bones!
Em sento una mica perduda… fa 7 mesos que vaig començar a sortir amb la meva parella. Estic molt bé amb ell, l’estimo moltíssim i em fa sentir molt bé però en ocasions no puc evitar pensar en la meva ex-parella. A dia d’avui som amics i ens anem veient cada cert temps i em posa molt contenta saber que li van bé les coses però quan penja fotos amb la seva actual parella sento que alguna cosa se’m trenca per dins i no entenc per quin motiu em passa això. Si jo tinc la meva vida refeta i estic bé, per què em pot estar passant això? No ho entenc.
Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pot ser que la relació amb el teu ex tingués un impacte emocional fort a la teva vida, i vulguis o no, tots els moments del passat que tenen component emocional els recordem molt més que els altres.
És normal que pensis en ell, que a vegades et vingui al cap o fins i tot que hi somiïs.
Ha estat una persona molt important per a tu i heu viscut moltes coses, així que pensar-hi de tant en tant no és res dolent.
No sé la vostra història ni com va acabar la vostra relació, pot ser que, tot i que estiguis bé amb la teva actual parella, encara estiguis passant el dol de deixar-ho amb l’ex.
Si veure fotos seves al insta o on sigui, d’ell amb la seva nova parella, i et fa mal, bloqueja les seves stories per tal de no veure-les tant seguit.
Si tu estàs bé amb el teu actual nòvio no pateixis per res, és normal recordar a l’ex de tant en tant.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas