Problema de pes
Estic preocupada perque estic operada del cor i a la revisio hem van dir que tebia sobrepes. Tinc 15 anys i peso uns 64 kg més o menys . Fins i tot la meva mare hem diu que estic grassa, res del que tinc hem queda bé i ja estic farta de ser la grassoneta del grup.
Sara Bujalance

Hola naileben! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, que en el teu cas ha de ser un esport adaptat a l'estat del teu cor. Pensa que el fet de que una persona resulti atractiva té a veure amb tota una sèrie de coses molt més complexes que el pes. Quan trobem a algú atractiu o atractiva no és només pel pes, ho és perquè la seva cara ens agrada, la forma global del seu cos, els seus ulls, el seu somriure, com es mou, com parla...etc. No limitis la bellesa a un pes, segur que tens coses molt maques, h ha roba que et senta de meravella i l'únic que necessites és aprendre a veure-les! De totes maners, si aquesta preocupació pel pes no marxa, parla amb els pares per a que et portin al metge i et doni les pautes necessàries per mantenir un pes correcte, tenint en compte, sobretot, la operació de cor. Un petó molt gran!