Deixar de menjar i vomitar (molt urgent)
Hola... tinc 14 anys, al acabar de menjar em sento culpable de lo que he menjat i tinc ganes de vomitar per treure-ho tot, però només o vaig aconseguir un cop i em vaig sentir molt feliç, em miro al mirall i em poso a plorar al veure lo gorda que estic, deixo de menjar i quan menjo intento menjar lo menys possible, he parlat amb una amiga que està en un centre de dia per trastorns alimentaris i m'ha dit que pot ser principi d'un trastorn. Em tallo per desfogar-me i així em sento millor.
Medeixo 1.45 i peso 42 kg però crec que m'he engreixat, estic molt gorda.
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques es nota que ho estàs passant malament. La teva amiga té raó, per tot el que t'està passant és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties que fan que la persona se senti realment malament, obsessionant-se pel pes i el menjar. Són malalties greus, però tot i ser greus es poden curar si la persona fa tractament. El que has de fer és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant, només ells poden ajudar-te com necessites. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és indispensable que ho facis. Troba un moment per parlar-hi. Si veus que parlant no et surt, escriu-los una carta en la que els hi expliquis tot, de manera que la puguin llegir sense que ni hi hagis d'estar davant. Un cop els hagis dit, t'hauràs tret un pes de sobre i podràs rebre l 'ajuda que necessites. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares volen saber les que coses que et passen per poder ajudar-te. Si necessites més consell pots escriure'm a sbujalance@acab.org Ànims i molts petons!!