no m'agrada el meu cos
no magrada el meu cos,no em sento be amb ell,les meves amigues em diuen que he aprimat bastant i aixo es perque fa 1 mes que vaig al gimnas i e apriat 4 kilos en un mes..pero em segueixo veient igual no em veig mes prima..vui aprimar 10 kilos mes per sentirme agust am mi mateixa,pero yo no vec que aprimi per molt que cuan em peso a la bascula peso menys :( ajuda un peto gracies:)
Sara Bujalance

Hola Paauulii! Sembla que això del pes t'ho estàs fent passar realment malament. El fet de que tot i aprimar tu no t'ho notis, i el fet de que els altres t'ho diguin i tu, en canvi, no ho vegis, vol dir que alguna cosa no va bé. Si aconseguissis aprimar 10 quilos (que és una barbaritat i seria molt perillós per a tu perquè estàs en època de creixement) et trobaries que et passa igual que ara, que no et veus més prima. Això és així perquè en realitat el teu problema no té a veure amb el pes, sinó amb l'autoestima, amb com et veus tu a tu mateixa. Per molt que el teu cos estigui bé, si tu no saps veure-ho, no et podràs veure bé. Per tant, no t'obsessionis amb el pes, treu-te això del cap, menjar de tot, de forma equilibrada i fes esport, que ja en dius que fas. A part d'això no cal que facis res. Si veus que la preocupació pel pes no marxa, parla amb algun adult de confiança que t'ajudi a veure't millor a tu mateixa i a trobar-te a gust en el teu cos. Un petó molt gran!