zoolofia
Hola, em dic jaime i faig hípica. Hi ha un cavall en particular en el qual hi sento atracció sexual i fa poc casi em pillen mantinguentin una relació oral a la nit. és aquell cavall en concret pero jo vull sentir amor/sexualitat per persones no per aaquell cavall. Que faig? :'(
Elena Crespi

Hola Shicoooo (jaime), com estàs?
Ens parles d'un tema que és molt seriós per varis motius:
-És important que si et relaciones habitualment amb persones, sigui amb elles amb qui hi vulguis mantenir relacions sexuals. Si veus que sents atracció per un animal en concret, potser t'hauries de demanar per què creus que sents això? Què és el que t'atrau? I, a partir d'aquí, puguis reflexionar una mica sobre el que creguis.
-Una relació sexual amb un animal no està consentida per part de l'animal, per tant, li estàs coartant la seva llibertat. Per tant, et recomano que no facis que un animal faci quelcom pel qual no pot opinar.
Si veus que realment això que et passa no ho pots evitar, jo intentaria buscar ajuda professional perquè a la teva edat el que t'haurien d'agradar són els nois i les noies! Si veus que realment tens un problema no tinguis cap mena de por en demanar ajuda.
Ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.consultajove.cat