Aquest és l'insta que voldràs seguir si ets fan de la moda i de Harry Potter

per Adolescents.cat , 14 de gener de 2019 a les 08:24 |
Segurament no coneixies aquest compte d’Instagram, però no pateixis que a partir d’ara el voldràs seguir (t’agrada la moda i ets fan de Harry Potter)!

El compte es diu @gryffindior (nom molt original) i barreja passarel·les i fotos de moda i canvia les cares per les dels protagonistes de totes les pelis de Harry Potter. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HERMIONE GRANGER | LOOK 13, S/S18 X @MARIAGRAZIACHIURI CC: @AMANDAGOOGE

Una publicación compartida de gryffindior (@gryffindior) el


Actualment @gryffindior està a punt d’aconseguir 80.000 seguidors, així que dona-hi una ullada, que segurament ho voldràs començar a seguir!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

PROFESSOR MCGONAGALL | S/S17

Una publicación compartida de gryffindior (@gryffindior) el

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HARRY POTTER FT. DRACO MALFOY OF GUEST FASHION HOUSE: YVESSLYTHAURENT | LOOK 35, S/S19 x @mrkimjones + LOOK 27, S/S15

Una publicación compartida de gryffindior (@gryffindior) el

 





Des d'@AdolescentsiCat parlem amb la Miri Pérez-Cabrero de Masterchef —@mirimchef5—. Comentarem la seva evolució al llarg dels últims mesos i el seu pas pel programa que l'han portat a ser una de les cares més populars del moment. També li preguntarem sobre l'amor o què mira a Netflix i què escolta a Spotify.

 
Participació
No
Per Anònima el 15 de gener de 2019 a les 02:10
1   9
Fins al cony del putu Harry Potter! 🙄🙄

Molt facil
Per Anònim el 16 de gener de 2019 a les 22:59
0   0
Pos quan al titol llegeixis no se què de harry potter no ho obris i ya ta Pd. Sorry per faltess
Ravencalw
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 22:34
1   0
I si sóc de ravenclaw... Nahhhh es bromaa

Esta bé.
Per Hufflepuff 4evah el 14 de gener de 2019 a les 22:31
1   0
Esta béé! Hi dedica bastant temps la persona que hi estigui al radere. No es super maravellós tipu "oooohhhh mare meva necesito seguir aquest compte sisplau uuuhhhh no puc viure sense ell" però està bé. Per cert redactors apreneu a escriure hufflepuff (Això va per alguna publicació d'Instagram) :).

Que turbio
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 22:10
1   0
Aquestes fotos són molt turbies, la McGonagall amb cos de model i en Harry amb estampat de flors... Uff🤨🤨

Jo
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 21:58
1   8
Sóc l'única que no li agrada Harry Potter?? Tothom en parla...

hola
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 21:58
6   0
A mi m'encanta Harry Potter, però he de dir que això es un pel cutre, però te la seva gràcia 😂

Drarry Shipper
Per Slytherin Girl el 14 de gener de 2019 a les 21:48
7   0
¿Asustado Potter?

Sobra
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 21:28
5   1
Personalment m'agrada molt harry potter, i m'agradaria que qui fes els articles li poses ganes. Perque coses com utilitzar el sarcasme: "nom molt original", em sembla que sobren bastant.

POTTERHEAD😍😍
Per Anònim el 14 de gener de 2019 a les 21:26
4   0
After all this time?


Per Anònim el 15 de gener de 2019 a les 18:22
1   0
Always
Alwayss❤