TEST Quina obra d'art ets?

per Redacció , 27 de gener de 2019 a les 12:30 |
La Nit estrellada de Van Gogh o El crit d'Edvard Munch són algunes de les moltes obres mítiques que ens han regalat els artistes al llarg dels anys. Quadres, que a més de cridar l'atenció per la seva singularitat, també ens atrauen per les sensacions que transmeten. Contesta aquestes preguntes i et direm quina obra d'art et representa millor. 

 
Arxivat a:
TESTS, art, obra art
Participació
Nit estrellada
Per @elkar.las el 28 de gener de 2019 a les 10:02
0   0
Sincerament, no m'ho esperava... Nit estrellada. Bon test peró crec que falta preguntar més coses: com et defineixes tu mateix/a? Com et sents ara? I altres preguntes.

Jooo sóc...
Per Anònimaaaa el 28 de gener de 2019 a les 09:17
0   0
Noia davant del mirall Ets la Noia davant del mirall de Picasso! Aquesta obra va ser pintada l'any 1932 durant la seva època cubista. Com aquesta obra, ets progressista, modern, liberal i profund. Creus que la vida s'ha d'aprofitar al màxim i deixar de banda les pors i els prejudicis.

indignació
Per brokil el 27 de gener de 2019 a les 18:17
12   3
Em fa ràbia que parleu d'obres d'art com si l'únic art fos la pintura, hi ha altres categories dins de l'art. I el teatre, la música, la dansa...?

Brokil indignat
Per Anònima23 el 28 de gener de 2019 a les 22:03
1   1
Et recolzo al 100%, la pintura ha desvancat totalment a la resta d'arts si parlem a nivell de popularitat. Voto per una revolta teatral ballada amb cançons de fons i escultures a banda i banda.
Quina tristesa
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 17:44
3   0
Jo hauria volgut viure en mig de la pesta negra, i no donen la opció =(

El crit
Per Anònima el 27 de gener de 2019 a les 15:48
2   0
Que coll?

QUE MACOOO
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 14:44
7   0
Noia davant del mirall Ets la Noia davant del mirall de Picasso! Aquesta obra va ser pintada l'any 1932 durant la seva època cubista. Com aquesta obra, ets progressista, modern, liberal i profund. Creus que la vida s'ha d'aprofitar al màxim i deixar de banda les pors i els prejudicis. 🤩🤩🤩

Quina d'aquestes construccions t'agrada més?
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 13:56
19   1
JO: SAGRDA FAMÍLIA!!! També jo: Però no has mirat la resta. JO: M'és igual, la Sagrada Família és la cosa més preciosa del món després de L'Emma Watson i l'Eddie Redmayne

.
Per Anònima el 27 de gener de 2019 a les 19:20
2   1
plis caset amb mi m'has fet el dia
Quina merda
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 13:34
3   2
Picasso no

Nit estrellada de Van Gogh
Per Tres voltes rebel el 27 de gener de 2019 a les 13:33
11   1
Què guaaii😍😍 més tests i articles sobre art! Ja va bé que les adolescents rebem cultura🥰

La nit estrellada!
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 13:17
7   1
M'encantaaa i em defineix molt bé!

Van Gogh
Per Anònima el 27 de gener de 2019 a les 12:53
26   0
Nit estrellada... un dels meus quadres preferits brutaal el test

Igual