4 exercicis per posar el cul en forma i que pots fer sense sortir de casa

per Redacció , 27 de gener de 2019 a les 08:30 |
Potser fa dies que penses que començar a fer una mica d'exercici seria bona idea. I t'hem de dir que tens raó. Fer exercici sempre és una bona idea.

Avui us proposem quatre exercicis senzills de fer i que no fa falta anar al gimnàs o tenir mig Decathlon a casa per a poder-los fer bé.

En aquesta ocasió, són per treballar el cul:

 
Arxivat a:
CONSELLS, exercicis, cul
Participació
Exercici cama
Per Anònima el 27 de gener de 2019 a les 21:08
7   0
I quins exercicis podria fer per aprimar el muslo?? En plan la cuixa.

Plis
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 19:32
16   0
Podrieu penjar el mateix amb exercicis d’abdominals??

~EQ~
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 17:38
10   0
IMPORTANT: Com he comentat anteriorment, amb aquests exercicis es muscula el gluti i se'l fa créixer. S'ha de deixar descansar el múscul un dia per a que pugui obtenir forma! Feu exercicis dia si i dia no!!!

Algun consell?
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 16:39
4   0
Hola adolescents, Us explico. M agradaria perdre algun quilo (uns 4 O por ai) He intentat fer esport i no he dubtat mai, més d'una setmana. He intentat menjar sa però passo molta gana. Que puc fer que no impliqui menjar menys O haver de fer esport? Imagino que res, no?

Moltes gràcies
Per Anònim el 28 de gener de 2019 a les 21:39
0   0
M ha servit la vostra ajuda. Merci per haver respost. PD: em queda una mica car anar al dietista. Però tens raó, és la millor opció per menjar sa
Menjar menys i menjar sa es diferent
Per Anònima el 27 de gener de 2019 a les 22:41
0   0
Primer de tot anar a una dietista (com faig jo) pq a part del menjar et dona una habits basics per seguir. I entendre q menjar sa es diferent a menjar poc. Pots menjar coses q atipin (digali a la dietista q ho nesessites) pero q no engreixin. L’esport el necessites pels musculs, no per aprimarte.
💪💪💪💪
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 21:31
1   0
Intenta cambiar algunas coses: Posat plats mes petits No mengis entre apats Fes algo de esport, encara que sigui caminar Posat petits objectius Quan vagos a menjar algo que no toca, recorda el teu objectius i aixi et treus la idea del cap
Volem volem...
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 16:10
9   0
Volem secció de com aconseguir un bon cul

Rariiisssim
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 15:53
14   2
Que extrany que als exercicis per posar el cul en forma nomes surtin ties :)

pliiis
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 15:05
11   1
podeu fer exercicis de elesticitat i flexibilitat pliis

??
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 14:01
18   1
pero aquets exercicis et faran el cul mes fort o et faran mes cul?

Musculació
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 17:32
6   0
Quan fas exercici muscules. Muscular significa fer créixer el múscul, per tant, és el mateix.
Hahaahah
Per Anònimaa el 27 de gener de 2019 a les 13:31
5   3
Voleu que em mori?! 😂😂

Nefast
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 12:42
11   37
Aquests exercicis no es poden fer a la biblioteca i son molt poc practics, vull una reclamacio i els reis son els pares

Tiu
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 15:47
4   0
No ho sabia
La 4
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 12:30
50   5
L’exercici 4 pareix que estigui fent una altra cosa. 😂

Aplausos
Per Anònima el 27 de gener de 2019 a les 12:27
140   1
Quina bona secció Això sí q és útil!!

Siusplau
Per Anònim el 27 de gener de 2019 a les 12:24
108   0
Adolescents poseu mes exercicis que podem fer al gym i aprimar-nos Mercii

Exercicis
Per ~EQ~ el 27 de gener de 2019 a les 17:41
9   1
Et recomano fer Càrdio, és el millor per perdre pes (la natació i caminar són molt bons; córrer no és el millor). Si a més vols tonificar el teu cos, jo et recomano que utilitzis exercicis que requereixin de pes (jo utilitzo les màquines del gimnàs) i les planxes són un regal de Déu! Van molt bé!