Parlem amb l'Elisabet Casanovas, actriu de Merlí

per Redacció , 3 de febrer de 2019 a les 19:53 |

L'Elisabet Casanovas, actriu i una de les protagonistes de la sèrie de TV3, Merlí, passa per AdolescentsiCat. Parlarem se la seva experiència al món del teatre i també de la seva etapa com a Tània.


Li farem passar algunes proves, per exemple: Recordarà alguns dels diàlegs de Merlí? Serà capaç de parlar de l'bra de teatre que està fent ara després de respirar heli?

Cada diumenge a les 21h pot seguir per Youtube les entrevistes que fem.




 
Participació
Quasi el mateix
Per Anònim el 26 d'agost de 2019 a les 03:49
0   0
La meva escola està al costat de casa seva, i un dia la vam veure sortir amb una amiga que era molt fan seva. Jo la vaig acompanyar a fer-se la foto (perq jo ja tenia una) i quan la meva amiga li va dir: "Hola" l'Elisabet li va contestar: "Que vols? Que fas aqui?"...pff flipant, i quan li vem dir que si es podia fer una foto ens va dir: "Nose, bueno va però ràpid que he de fer coses mes importants..." més borde impossible.

Col•loqui
Per Anònim el 6 de febrer de 2019 a les 12:32
6   0
L'altre dia vaig anar amb el meu cole a veure l'obra de teatre que esta fent: La Tendresa. Després de l'obra vam poder fer preguntes als actors sobre l'obra i tal. Si que es veritat que vam ser un públic difícil, ja que erem un munt d'escoles allà i la gent avui en dia no respecta molt. D'altra banda, quan li van fer una pregunta va respondre amb una arrogància que jo em vaig quedar flipant. Me l'esperava més simpàtica i més riallera però tot el contrari. Es va sentar a la cadira com un mico tal cual, i jo flipant... En definitiva, em vaig emportar un gran disgust.

QUINA PREGUNTA?
Per AnònimaMerlina el 6 de febrer de 2019 a les 18:09
2   1
depen del que sigui, igual la pregunta no li va agradar gaire
Formulari del consum de roba
Per 4tESO el 5 de febrer de 2019 a les 18:50
0   2
Hola, ens agradaria que contestessiu aquest formulari, es per un treball de l'institut i ens agradaria saber la vostra resposta. Gràcies. https://docs.google.com/forms/d/1y47o1gF-TCOIZZgJjaABGqCrCEWhDrowaXbiN16HdyE/viewform?edit_requested=true

dona error
Per Anònim el 9 de febrer de 2019 a les 11:16
0   0
''Lo sentimos, el archivo que has solicitado no existe. Asegúrate de que la URL es correcta y de que el archivo existe. Haz cosas con Google Drive Las aplicaciones de Google Drive hacen que resulte sencillo crear, almacenar y compartir online documentos, hojas de cálculo, presentaciones y mucho más. Encontrarás más información en ''
Hola buenos dias
Per Anònim el 4 de febrer de 2019 a les 10:59
24   0
Per què no li heu fet l'interrogatori íntim!?

Per la de "hola buenos dias"
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 15:16
0   0
Totally agree!!
Que tornii
Per Anònim el 5 de febrer de 2019 a les 15:14
2   0
Era la millor part
!!!
Per Anònim el 4 de febrer de 2019 a les 19:37
7   0
És necessari!!! Estic d'acord 🙌
Experiencia amb ella
Per Anònim el 3 de febrer de 2019 a les 23:38
20   1
L’altre dia me la vaig trobar per Barcelona i li vaig preguntar si em podia fer una foto amb ella, ella em va respondre amb un no i amb una cara de egocèntrica, que fliparieu. El dia següent els vaig comentar la meva experiència als meus amics del insti i ells hem van dir que també els havia passat perquè ella estudia teatre per el costat i sempre diu que no i amb una cara...

Ns
Per Anònim el 4 de febrer de 2019 a les 21:59
1   1
No et dic k no t'hagi passat pero jo un dia la vaig veure es fa fer una foto em va signar i quan va marxa em va dir pel nom.. k raro q sigui aixi...
bueno esque
Per Anònima el 4 de febrer de 2019 a les 10:40
4   4
potser no li agrada fer-s efotos amb fans, potser vol vida personal fora de camares i al teatre .
.
Per Anònima el 3 de febrer de 2019 a les 22:31
14   1
per què és tan guapa?

AITANA
Per Anònim el 3 de febrer de 2019 a les 21:29
17   21
SIUSPLAU ENTREVISTEU A L’AITANA! SAP PARLAR CATALA! I SI LLEGIU AIXO HEU DE FER CADA SETMANA UN CAPITOL DE LES CONVERSES QUE FEU😍

.