10 tatuatges mini que ho peten a Instagram i que voldràs segur

per Adolescents.cat , 11 de febrer de 2019 a les 08:27 |
Si t'agraden i et criden l'atenció els tatuatges petits, has de seguir aquest compte d'Instagram: @petitetattoo. Aquest compte et donarà moltes idees de dissenys i llocs on fer-te el tatuatge!

Aquí en tens 10 dels més guais:

 
 





31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 
Participació
ilove
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 22:39
1   0
m'encanta saber els significats o simplement pq se l'han fet, pro és una decisió important pq és el teu cos i crec encara q no signifiqui res per a tu, ha d ser especial.

Disco Doll
Per Anunimus el 12 de febrer de 2019 a les 21:40
1   0
Tatuar-se Disco doll, en serio?! La gent està fatal

No
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 07:26
10   12
Crec que un tatuatje hauria de tenir un significat important per tu, sino no te’l fagis

Per la que està farta..
Per Anò[email protected] el 12 de febrer de 2019 a les 21:39
0   1
Nena, estaràs farta, però si realment no té cap sentit no cal que t'embrutis la pell d'aquesta manera.
No
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 11:23
20   3
Estic farta d’aquests comentaris! No només ha de tindre un significat mentres t’agradi a tu ja està
No
Per Anònima el 12 de febrer de 2019 a les 01:19
9   18
Mai he pensat en tacarme el cos...

buaa
Per Anònima el 11 de febrer de 2019 a les 22:29
5   1
em flipa la frase al costat d la costella🤤🤤mel fere si o si😆

Foto4
Per Anònim el 11 de febrer de 2019 a les 22:17
3   2
La de la foto 4 porta un collar d'un penis?

no es un penis
Per Anònim el 14 de febrer de 2019 a les 18:16
0   0
es la 3 pero no es de penis
És la 3
Per AnònimA el 12 de febrer de 2019 a les 19:03
1   0
A la foto 3 porta un collaret que podria semblar un penis.
No enporta
Per Anònim el 12 de febrer de 2019 a les 15:32
1   0
No porta cap collar. Segurque no tas confos de foto?