Així és la nova funció de WhatsApp que afectarà els grups

per Redacció , 15 de febrer de 2019 a les 09:09 |
Algun cop us han afegit a un grup de WhatsApp en el qual haguéssiu preferit no entrar? Doncs d'aquí poc aquesta situació ja no es donarà més. L'app de missatgeria està a punt de posar en marxa una nova opció per evitar que ens agreguin a un grup sense el nostre consentiment.

Per gestionar aquesta funció, l'únic que haureu de fer és accedir a la configuració de WhatsApp, seleccionar l'apartat "grups" i determinar si voleu que l'app us sol·liciti permís cada cop que us vulguin afegir a una conversa grupal.

D'aquesta manera, quan algú pretengui incorporar-vos a un grup, rebreu una invitació que podreu acceptar o rebutjar. Aquesta invitació caducarà al cap de 72 hores, per tant tindreu 3 dies sencers per decidir si voleu formar part del grup on us han convidat o no. Us sembla últil aquesta nova opció?


 






31FAM, el grup de trap català amb més porjecció del moment, passen per AdolescentsiCat. Parlarem amb ells de com han estat els seus inicis i com viuen aquesta primera etapa d'èxit i reconeixement.
Els farem passar algunes proves i, com sempre, hauran de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.
 
Participació
nomes 72 h?
Per Anònim el 17 de febrer de 2019 a les 15:43
0   0
I si es un grup que m'interessa però els meus pares m'han castigat sense mòbil i no puc acceptar la invitació perquè ja ha caducat??

💣💥
Per Anònim el 15 de febrer de 2019 a les 17:30
11   0
A mi la gent no m'afegeix a cap grup :'')

TRANNKI
Per Anònim el 15 de febrer de 2019 a les 19:07
3   0
Tranquil/la, no passa res a mi al principi tampoc
Geniaal
Per Anònima el 15 de febrer de 2019 a les 17:11
2   1
A mi, amb tot el que porto amb el mòbil, m'han afegit a 3 grups de whats de gent que no coneixo en absolut, i tmb m'han obert priv així que guay. De veritat que es molt estrany que et posin en grups SUPER randoms

No
Per Anònim el 15 de febrer de 2019 a les 16:38
18   3
No crec q sigui per tant pq si no vols estar agafes i te'n vas

Pel de la 1a Resposta
Per Anònim el 16 de febrer de 2019 a les 01:47
0   0
Pel que ha respost. Reaal que em passa el mateix que tu, tunc un huevo d’aquella gent bloquejats i no hi ha forma sempre m’acaben tornant a afegir🙄🤦🏽‍♀️
Si que es per tant
Per Anònim el 15 de febrer de 2019 a les 19:16
3   1
Em posen casi cada dia en un grup diferent gent d’altres països que nose com tenen el meu numero i no no canviare de numero no m han de posar pero com que no parlem el mateix idioma i per molt que bloquejo a tot aquell grup sempre hi ha una altre persona amb el mateix prefix que m’hi posa en altres amb mes gent NO HO ENTENC!!!!! (I les faltes a tomar por culo🤷🏼‍♀️🤪)
Bastant útil
Per Anònima el 15 de febrer de 2019 a les 16:16
28   8
A mi em sembla que és bastant útil perquè si et fiquen en un grup que no vols estar, tens un gran compromís perquè si surts del grup es pensaran que ja t'has enfadat o et passa alguna cosa amb ells/es. Així molt millor, decideixes si entres o no ja desde el primer moment. Vosaltres que en penseu adolescents?