Parlem amb la Gigi Vives

per Redacció

La Gigi Vives, instagramer, influencer i dissenyadora de moda, passa per AdolescentsiCat. Parlem amb ella de la vida, d'instagram, de l'amistat, del futur, de roba, i de com veu el futur.


Com a tots els convidats, li farem passar algunes proves i, òbviament, haurà de respondre les preguntes de l'interrogatòri íntim.

Cada diumenge a les 21h pot seguir per Youtube les entrevistes que fem.




 
Participació
ADOLESCENTS NECESSITO LA VOSTRA AJUDA!!
Per Anònim el 2 de març de 2019 a les 13:30
0   0
Hem podeu contestar una enquesta sobre alimentació molt curta? https://docs.google.com/forms/d/1R8sxxO7wZ9cMxKqWtX1LvLVxWkeFvGWSzC1xf9EZ0Xg/edit

Plisss
Per Anònim el 26 de febrer de 2019 a les 19:52
1   0
Algú em pot dir on puc mirar vampire diariess esq l'estava veient a Netflix però la van treureee Vuit dir que si sabeu alguna plataforma (si fos gratis molt millor) on la pugui veure us agrairia moltíssim🙏🙏

La sangre verda es la mejor
Per Dracula el 27 de febrer de 2019 a les 09:08
1   0
Holiiiii uapi Jo tmb soc fan de la puta merda de serie qque no val ress. Si no la trobes a Netflix prova a Netflix es con Netflix pero Vye vye Moltizma zort
Pel de plisss
Per Anònim el 27 de febrer de 2019 a les 08:08
0   0
Megadede
❤️❤️❤️
Per Anònim. el 27 de febrer de 2019 a les 07:51
2   0
Posts mirar-ho a amazon prime o a megadede però es millor amazon prime.
Megadede
Per Anònim el 26 de febrer de 2019 a les 22:31
1   0
Està a HBO però megadede es la clau. Es gratis es una pàgina web i es increïble crec q tots hem de conèixer-la perquè es de l millor. Sort jo me la he mirat ara estic mirant The Originals i deu meu q bons q son tots..... (nois i noies).
Videos
Per Anònim el 26 de febrer de 2019 a les 19:32
4   1
Aveure em fa molta rabia q poseu "confessions que ens ha dit a lentrevista ..... (nom) " tu entres i poseu el video senser duna hora i ns si creus q jo ara em mirare tot el video per veure el q vull veure la concessió. Osigui siusplau si poseu confessio de tal, poseu nomes el troç o com a minim ho poseu en escrit a dalt pero no poseu el video pq ho haguem de buscar...

mol maja
Per :) el 26 de febrer de 2019 a les 19:18
0   0
a sigut la famosa q mes maja a estat quan m la vaig truba pel carrer.

G
Per Anònim el 26 de febrer de 2019 a les 19:03
0   0
Perque ja no pregunteu lo da la masturbació?

Holaaaa
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 18:55
3   5