Aquesta famosa influencer anuncia que està embarassada

per Redacció , 25 de febrer de 2019 a les 20:01 |
Laura Escanes i Risto Mejide seran pares. Així ho ha anunciat la model i influencer a través del seu Instagram amb una tendra fotografia.

"Volíem esperar-nos una mica més perquè encara és aviat, però estem molt feliços i no volem deixar d'agrair tots els missatges de felicitació que estem rebent", ha escrit Laura Escanes al post.


De fet, entre els comentaris de felicitació hi podem trobar el d'algunes cares conegudes com per exemple Santi Millán, Melissa Jiménez i Marta Flich, entre altres.
 
Participació
la grace villareal tmb
Per Anònim el 26 de febrer de 2019 a les 08:26
1   0
tmb es influencer eh

???
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 23:06
3   0
Quants anys te la Laura Escanes ? Per cert m ‘ alegro molt x ells 💖

?
Per Anònima el 25 de febrer de 2019 a les 21:54
0   0
Una pregunta a vosaltres us surt el horoscop? Pd: que monus com m'alegro per ells dos💞

Quina mare serà...
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 21:50
7   0
El meu xicot la va atendre al cinema metre ella ignorava al fill del Risto per estar més pendent del mòvil

Nse pk
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 21:24
42   0
Però cada avegada que sento que algú espera un fill el primer que se'm passa pel cap és imaginar-me'ls follant. Sóc l única?

XD
Per Anonimizando el 25 de febrer de 2019 a les 20:52
16   26
A ningu mes el Risto li cau com el putissim cul? I ara a sobre asaltacunes...

Risto🤮🤮
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 20:41
1   11
Pues pobre nen amb aquest pare...

I
Per Anònim el 26 de febrer de 2019 a les 15:30
7   0
I pobres els pares que t’han tingut a tu
Dic jo
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 20:39
3   5
Cal fer un reportatge per això?

L'amor no te edat
Per Anònim el 25 de febrer de 2019 a les 20:17
140   11
Bravo per ells,bravo per demostrar que l'amor no edat,i tmb dic que la gent parla massa avegades.