Tot el que has de saber sobre la vaga feminista del 8 de març

per Redacció , 6 de març de 2019 a les 13:41 |
Aquest 8 de març, Dia Internacional de la Dona Treballadora, hi ha convocada una gran vaga feminista que busca aturar el treball productiu a diferents escales: laboral, educativa i de consum. Us expliquem més detalls sobre les mobilitzacions que hi ha preparades:


 


MAPA AMB LES MOBILITZACIONS DE LA VAGA FEMINISTA


Participació
Dones, lesbianes i trans??
Per Anònim el 7 de març de 2019 a les 08:02
2   0
" hi ha convocada manifestacio nocturna per a dones, lesbianes i trans" Hola?? Perque no nhi ja prou en dir només dones... Com si les lebianes i les trans no ho fossin o no s'haguessin de sentir identificades amb la paraula DONA.

...
Per Anònim el 7 de març de 2019 a les 01:07
0   0
em sembla impresionant q el meu insti hagi posat examens el mateix dia, osigui quina falta d'humanitat... pd. no puc faltar pq no vull suspendre😪

Títol original.
Per Anònima el 6 de març de 2019 a les 23:42
1   0
Està bé que expliquen de que tracta, sobretot a la gent que diu "ni masclista ni femenista, igualtat".

#indignació
Per Anònima el 6 de març de 2019 a les 23:40
0   1
Resulta que al meu merda institut sol fem vagues per lo que el director li surt dels ous, després és quan el molt hipòcrita va dient que les ties som igual i blabla... en resum sol fem les merdes vagues "importants" és a dir sobre temes independentistes i temes presos polítics. Vergonya!! Si fem vagues ha de ser sobre tots els temes importants, o almenys poder tenir la opció de fer-la o no fer-la... No sé tu pero jo crec que ja som prou grandets com per escollir el què ens és importants per nosaltres com perquè vingui un retrasat a treuret aquestes llibertats així per la cara. A pendre pel cul! Jo faré vaga pels meus ovaris!!💜💜💜💜💜💜💜

@devermut
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 22:09
1   0
si vuleu mes info femenista y información de la vaga consulteu @devermut 💜

A quina hora?
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 20:52
2   0
Per als estudiants hi ha una quedada a les 12h a la plaça universitària?

Examens
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 20:37
0   0
A el meu insti estem d'examens finals, aixi que basicament no podrem fer la vaga... Trobeu normal que passi aixo?perque jo no i em fa pena no poder celebrar el nostre dia

Una pregunta
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 20:26
0   0
Pero no hi ha manifestació d’estudiants a les 11 a Barcelona a plaça universitat?? Algu d’aqui hi anira ??

Yoooooo voy
Per Anònim el 7 de març de 2019 a les 15:48
0   0
Jo vaaaaig
8m
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:29
2   0
Super contenta d'haver nascut aquest dia i passar el dia manifestant-me per una de les coses més importants!!! 🤞💜♀️

El 8 de març
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:21
0   1
Sóc un noi i el 8 de març és el meu aniversari.

8 de Març, tots som dones.
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:19
2   0
Que jo sapiga les les lesbianes i les dones trans també son dones, trobo malament que les excloeu del grup.

Examens
Per Noiaa el 6 de març de 2019 a les 18:17
3   0
Mira jo en faria pq soc noia i feminista pero tinc examens i em fa molta rabiaa, pero k hi farem nois

.
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:16
2   2
No sé si servirà de massa la veritat... Els/les que són masclistes seguiràn sent-ho. I la vaga encara els provocarà més "odi" i ganes de provocar

No puc
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:15
6   1
jo no puc fe vaga pq faig 2n d'eso, aixo em sembla super injust pq des de ben menuts ens han d'ensenyar q ens em de respectar i si a 1r i 2n no ens deixen, que guanyen? bueno q em pareix super injust, pero jo com l'any passat fare la vaga iguament, ens ho mereixem LA REVOLUCIÓ SERÀ FWMINISTA O NO SERÀ 💜✊🏼♀

E loko
Per Anònima el 6 de març de 2019 a les 18:15
1   0
Perquè en algunes històries no em deixa comentar? Ossigui no només a mi, sino que només hi han 1-2 comentaris i en les altres històries ni solen haver molts més. Em refereixo a perquè en algunes històries si i en altres no? Es una putada...

i sabadell?
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:15
0   0
i a sabadell k?

GRL PWR
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 15:28
124   20
a la meva classe no ens van explicar pràcticament res, ens van donar un paper I van dir "l'heu de dur firmat si voleu fer vaga divendres, ah per cert la vaga és per el dia de la dona" i jo sé que hi ha molta gent que farà vaga per no anar a classe i punt. A més, crec que si aquesta vaga és per demostrar la falta que fan les dones quan no hi són, els nois que realment estàn d'acord amb el feminisme no haurien de fer vaga. Però és la meva opinió i cadascú tindrà la seva.

Amb tot el respecte
Per Anònim el 7 de març de 2019 a les 07:30
0   0
Jo crec q els nois si q hauriem de fer vaga pq penso q si entre tots volem aconseguir la igualtat, no podem restringir el DRET A VAGA per ser home o dona.
La meva opinio
Per Anònim el 7 de març de 2019 a les 07:27
2   0
Però per exemple jo no traballo ni res i tmb anire a la mani encara que potser tecnicament no li faci falta a ningú. Crec que si hi han nois que fan la vaga per anar a les manis doncs tmb son aliats del feminisme de veritat. El problema hi es quan la gent fa vaga simplement per no anar a treballar o anar al institut
8M tots a la vaga
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 22:55
5   0
Si els homes el que fem un dia així és substituir la funció de la dona a tots nivells, com és pretén demostrar la força de les dones?? I considero que, en el meu cas, sóc un home que vol defensar el dret i la igualtat de gènere, com també la llibertat sexual i de sexe, i per conviccions personals això no ho faré des de la cadira de la universitat, ni des del meu lloc de feina, ho faré al carrer, darrere de totes les dones, donant tot el meu suport a la vaga, a la manifestació, i a la igualtat de gènere. Perquè sentat a una cadira substituint la feina d'una dona només aconseguiré l'afecte contrari.
La de GRL PWR
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 19:38
12   0
El feminisme reivindica la igualtat. Jo sóc home i també n'estic fart de que es maltracti una part de la societat per la seva condició sexual, és un problema de la societat, de tots, i per una societat millor hem de dir prou TOTS. (A part que la vaga també és en contra de la LGTBFÒBIA). TOTHOM A LA VAGA. Ja n'hi ha prou. Hem de matar i enterrar el masclisme i el patriarcat. Per una societat de tots, per una societat millor.
Mmm
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:28
2   0
Doncs jo crec que tant nois com noies n'hauriem de fer. Estem junts en aixo💪🏻
Al meu insti
Per Anònima el 6 de març de 2019 a les 18:20
1   0
Al meu institut l'any passat no van fer res, aquest any cada dia els profesors ens posen algun cortometratge o audio que reivindica els nostres drets, y a tutoria fem pancartes per a penjar per l'institut. Si que es veritat que casi no van explicar el motiu de la baga HAHAHA
feminismo
Per Anònimaaaaaaaaa el 6 de març de 2019 a les 14:54
10   40
Feminismo antisistema apoyado por el sistema

Aireu a la manii de Barcelona?
Per Anònimaa el 6 de març de 2019 a les 14:49
159   25
Si es que si doneu like

N’hi ha una a les 12 del mati?
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 22:37
9   0
N’hi ha una al mati? O es nomes a la tarda? Meersi!
A més, tinc 2 examens
Per Anònim el 6 de març de 2019 a les 18:38
6   0
Tinc insti i no fem vaga que injust