Us hem preguntat què us han ensenyat els vostres pares i aquestes són les respostes més repetides

per Redacció , 19 de març de 2019 a les 12:28 |
Avui és el Dia del Pare, és per això que us hem preguntat quines frases i lliçons de vida us han marcat més dels vostres pares. Celebreu el Dia del Pare, o no, sempre és bo fer un petit homenatge a les persones que ens han dut al món i que tantes coses ens han ensenyat.

Avui, doncs, va per tots els vostres pares i per totes les lliçons de vida que us han ensenyat! Quina us agrada més?

 


Versió sense playbuzz

- "No et fiïs de les paraules, sinó dels fets"
- "Una persona no mor si no l'oblides"
- "Estudia: és millor estar un any estudiant que no pas passar-te tota la vida penedida"
- "Sempre has d'anar amb la veritat per davant"
- "Ens hem de prendre les coses amb humor"
- "L'èxit s'aconsegueix a base de treball i esforç. Tothom pot aconseguir el que es proposi"
- "Si hi ha solució no et preocupis, si no hi ha solució llavors tampoc cal que et preocupis"
- "Has de ser feliç sent com tu ets i no com els altres volen que siguis"
- "Ignora la gent que em fa mal"
- "Viu la vida perquè aquell instant passarà molt de pressa"
- "Creu en tu mateix/a"
- "S'ha de treballar per viure, no viure per treballar"
- "Les coses es fan bé o si no, no es fan"
- "Has de seguir el teu cor i no deixar-te influenciar pels altres"
- "Dos no discuteixen si un no vol"
Arxivat a:
RÀNQUINGS, frases, pares
Participació
Tutu
Per Anònim el 20 de març de 2019 a les 18:25
1   0
Dons ami mai m’han dit res d’aixo...

Titol
Per Anònima el 20 de març de 2019 a les 15:09
0   1
Like si estimes moltissim els teus pares Us estimo ❤

No s ha penjat
Per Heyy el 19 de març de 2019 a les 22:35
1   0
Más vale tener buen humor que en el culo un tumor

_
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 21:56
3   0
La frase de "dos no és barallen si un no vol ens la diuen molt a mi i a mun germà 😋😂😝😜😊

Eii que taal
Per Anònima el 19 de març de 2019 a les 21:17
1   1
Hee la última boníssima...a casa meva és la més tipica😉

Farta
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 20:50
14   9
Doncs mira, jo estic farta de que tothom penji coses pel dia del pare: t estimo papa, ets el millor, el meu líder... FARTA. Sembla que ens ho restregueu per la cara a la gent que no l em pogut tenir mai per X motius. Em fot fàstic. I si tant us estimeu al vostre pare demostreu li cada dia i no només el 19 de març. No sabeu el que es que tots/es els/les teus/ves amics/gues en diguin maravelles del seu pare i que tu mai hagis pogut sentir això, no ho entendreu mai, però el que sí sé és que créixer sense ell m ha fet més forta i madura. I no estic dient que no penjeu res, només que sigueu més considerats amb la gent que no el té.

Sant Josep
Per Anònimaaaa el 20 de març de 2019 a les 17:27
0   0
Sincerament, jo el regal que li he fet al meu pare es per celebrar Sant Josep, és diu així, i no pel dia del pare. Hi ha una simple raó per la qual a casa meva no celebrem el dia del pare, tampoc celebrem el de la mare. Només celebrem els sants i els aniversaris. Jo espero que ma mare i mon pare siguin conscients que jo els estimo cada dia.
Tens raó
Per Anònimx el 19 de març de 2019 a les 23:02
0   0
Estic super d’acord tia i es que a sobre el dia del pare es el dia en que moltes botigues obren i venen coses en plan “especial dia del pare” i noseque saps. Es pren demostrar l’amor que pots tenir a un pare, no màrqueting 🤦🏼‍♀️
Hola
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 20:32
11   3
Odio aquestes frases que sonen tan grandiloqüents...

holaa
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 20:31
34   0
la que diu d’estudiar, basucament hauria d estar estudiant per l examen de socials pero ja em veus aqui a adolescents.cat algú mes?

per la de les ungles
Per Anònim el 20 de març de 2019 a les 16:57
0   0
per la q ha dit lo de les ungles: vés a un lloc especialitzat a que te les treguin perquè l'estiu passat me les vaig treure jo i em van quedar grogues! Molt fastigós tot...
igual
Per Anònim el 20 de març de 2019 a les 01:54
0   0
hahahah igual de quin cole ets? imaginat que ets del llor JAJAJ
Jo ja he fet l’examen avui
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 22:28
0   2
JJAJAJA AJUDEU-ME EM VULL TREURE LES UNGLES DE GEL. VAIG AL LLOC O ME LES TREC JO?
...
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 20:28
86   0
Doncs el meu pare em va ensenyar una lliçó molt important... Que és el que NO hauré de fer amb els meus fills. Crec que més d'un está en la meva situació en la qual el pare va marxar abandonant a la família i deixant a la mate a càrrec de tot... La qué per a mi de veritat és un exemple a seguir és la meva mare, t'estimo mama❤️

ÉS IMPORTANT, NO ES PER FER PENA
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 21:58
18   0
Tal i com has dit això també ens passa a molts, el meu germà i jo hem viscut situacions molt fortes les quals costen molt de descriure. Només dir que des que tenia 3 i tot i viure amb ell ni jo li el meu germà l'hem considerat el nostre pare per accions que ha arribat a fer. Una persona violenta i amb molta rabia acomulada que era capaç de treure la vida a la nostra mare en qualsevol moment. 13 anys després la meva mare, juntament amb el nostre suport ha pogut denunciar-lo i no el tornarà a veure mai més. Només dir que m'alegro moltíssim per la gent que pot gaudir de pares impressionants i us desitjo el millor. Jo putser no en tinc però ens ha servit per saber com NO hem de ser i com NO hem d'arribar a actuar MAI. Dir que soc una noia normal i corrent, amb els meus amics i amigues i amb els pares "separats". NINGU sap la meva historia excepte la meva familia més propera. No penso deixar que una cosa com aquesta em defineixi.
bueno
Per Anònim el 19 de març de 2019 a les 21:44
4   0
ho sento moltissim i la veritat es que jo tinc pare i viu aqui po no ens dirigim la paraula peruq de petita va martxar i a tornat, quan va tornar vaig decidir intentar fermi i men vaig adonar que nomes m'utilitzava per acostarse a la meva mare....
💞💞