Cal posar joves en roba interior per conscienciar sobre aquest tema?

per Adolescents.cat , 27 de març de 2019 a les 10:30 |
Estirada sobre el llit en roba interior però amb casc de bicicleta... Per increïble que sembli el govern d’Alemanya va escollir aquesta imatge per una campanya que pretén conscienciar els joves ciclistes de la necessitat de posar-se casc. A més d'aquesta fotografia, també se'n poden veure d'altres on apareixen diversos joves en roba interior.

Foto de la campaña

La campanya fa servir l’eslògan en anglès “Looks like shit. But saves my life” (és lleig, però em salva la vida). A alguns els va semblar molt original, però moltes persones critiquen l’anunci per ser sexista.
 


Maria Noichl, que presideix el comitè de dones del Partit Socialdemòcrata d’alemanya, va criticar la iniciativa al diari “Bild”: “Vergonyós, estúpid i sexista com el ministre de transport promociona la seva política amb carn fresca”.

La ministra de família alemanya i també socialdemòcrata, Franziska Giffey va publicar una foto d’ella a Facebook amb el comentari: “Estimat Andreas Scheuer, estar completament vestida també combina amb un casc!”.


El ministeri alemany defensa la campanya perquè assegura que molts i moltes joves no es posen casc per raons d'estètica. 


 


Què en penseu, és sexista i masclista l’anunci?



Oques Grasses, que s'ha convertit en un dels grups de moda a Catalunya, visita AdolescentsiCat al Saló de l'Ensenyament. Parlem amb ells de la vida i de la seva carrera com a músics.

Sense saber-ho, el grup s'ha hagut d'enfrontar a algunes proves del programa que mai havien pensat que acabarien fent. Com sonaria Oques Grasses en castellà? Són capaços de tocar una cançó seva amb instruments de joguina?  
Participació
🤷🏼‍♀️
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 21:22
6   0
Jo ho havia comparat amb el fet d’utilitzar preservatius i així protegir-nos😅

No es sexistaa
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 20:57
1   1
Tuu avera aixo d el sexsisme sens esta anan d les manss i a tan nois com noies sexiste d quee??🤷‍♂️

La gent no sap el que diu
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 19:37
4   0
Primer de tot això no és sexista. En segon lloc si fan un anunci amb joves amb roba interior i casc i amb aquest missatge m'arriba molt més ja que els joves moltes vegades estem exposats a que ens jutgin pel que portem i si tothom es conscienciar que portar casc també pot ser estètic arriba molt més

...
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 18:49
4   0
Bueno crec que sexista no és la paraula pk de fet hi ha nois i noies. El k passa és que no és massa adeqüat. S està sexualitzat tant nois com noies. No som objectes. Crec que no és adequat per la circumstància . I, Nada menos, la roba protegeix a vegades a les caigudes. Osigui si fan legal anar amb roba interior pel carrer O fan alguna cursa en roba interior i en bicicleta, genial però no és el cas.

...
Per Anònim el 28 de març de 2019 a les 12:00
1   0
Et dono la raó i em disculpi per la meva ignorància.
A veure
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 22:18
3   0
A veure, sexista no és mascliste, sexista és sexualitzar tant a homes com a dones (i en aquest cas adolescents)
No n’hi ha per tant
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 18:22
4   3
Jo crec que no n’hi ja per tant, perque tu vas pel carrer i et trobes fotos amb roba interior... crec que no n’hi ha per tant

No és sexista
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 11:28
162   31
La mateixa campanya té una foto amb el mateix eslogan pero amb un model masculí en roba interior, no només han utilitzat a la dona com a reclam sino als dos sexes. Si esta sexualitzat és els dos sexes per igual. Molt #Freethenipple pero després ens escandalitzem per una foto d'una noia en roba interior en la que no es veu casi res

Crec q tens raó pero
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 21:35
0   0
No crec que sigui sexista, però crec q no es necessari que els model vagin amb roba interior per promocionar un casc de bici
Em..
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 21:03
2   0
No només és queixen de que hi hagi noies en roba interior, es queixen de que pq la gent faci cas de l'anunci calgui posar persones (el sexe es indiferent) en roba interior.
Haviam...
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 19:48
4   0
Ningú ha dit que sigui sexista cap a la dona, a mi em sembla sexista per als dos sexes, jo si crec que aquesta campanya està fora de lloc. Jo no em posaré un casc de bici per veure a un home o dona en roba interior i amb un casc, Si mires més avall de la foto de la dona hi ha una on surten homes i dones.
Problema
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 19:48
6   0
El problema és que en aquesta campanya no era gens necessari que els jove sortissin en roba interior, però tot i així ho han fet, per atraure l'atenció dels joves. Fent això es dona per entès que cal que en un cartell hi hagi una persona amb roba interior perquè ens cridi l'atenció als adolescents, cosa que en el meu cas és totalment mentida, per exemple (i espero i desitjo que ens els vostres també), i crec que per això ens hauríem de sentir indignats, per la imatge que té aquest govern de nosaltres. A més, totes les persones que sorten al cartell segueixen els estereotips de bellesa inculcats per la societat, i jo crec que en un cartell dirigit a tots els joves s'hauria de tenir en compte la diversitat física d'aquests, perquè si no ho fa es converteix en un dels milions d'anuncis que veiem cada dia que ens mostren persones "perfectes", fent-nos pressió per "millorar" o mantenir el nostre estat físic "perfecte".
Wp
Per Anònim el 27 de març de 2019 a les 18:41
9   2
Sexista≠masclista. I no es escandalitzar-se pq vagin en roba interior, el problema és que sexualitzin a la gent per fer una campanya sobre seguretat anant amb bici. GL.
...
Per Anònima el 27 de març de 2019 a les 17:25
13   3
Xato/xata en cap moment han dit que només hi hagués dones, sinó que han dit que hi havia "joves" en roba interior. Que jo sàpiga això vol dir que són dels dos sexes. I a més el que es debat és si es sexualitza el cos humà per atraure gent per l'anunci i si cal posar-los amb roba interior.