3 senzills trucs per triar en què somies

per Adolescents.cat , 6 de maig de 2019 a les 09:14 |
La ment és tot un món per descobrir, és per això que s'activa de tot quan estem dormint. Es poden descobrir moltes coses sobre nosaltres mateixos/es a través dels somnis, de fet hi ha molt agent que té la capacitat de tenir somnis vívids i així controlar-los.

Un article de la BBC juntament amb experts explica com pots practicar-ho a través de 3 passos. Això sí, hauràs de ser pacient i constant per aconseguir-ho!

 
 

Si practiques i ets constant, et podries sorprendre d'on et pot dur la ment... l'únic límit serà la teva imaginació!



La Carla Laubalo, visita AdolescentsiCat. Estem acostumats a veure-la fent vídeos des de la seva habitació, amb pijama, riallera, cantant i acceptant challenges d’altres youtubers... Però en aquesta ocasió les proves les hem preparat nosaltres i veurem si supera els challenges del programa...  
Participació
🛐🛐🛐
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 08:06
0   2
Waka Flockaaaaaa

Incorrecte
Per Anònima el 7 de maig de 2019 a les 03:12
10   4
Em... perdona pero la primera os recomano que no feu això, es pitjor, apart de interrompre el teu somni i que no descanses, despres tornar a dormirte el que faràs serà somiar coses dolentes. A mi sempre em passa i a la meva mare igual. S’ha de dormir d’un cop o es malament per el teu cos. Adolescents.cat teniu unes idees... tot el que heu possat no es bo fer-ho.

n sere la unica, no??
Per Anònimaa el 6 de maig de 2019 a les 23:06
9   0
jo solament vull tenir un somni erotic amb el meu crush🤤😈

Hola
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 22:40
2   1
Wtf

Q complicat
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 22:13
8   2
Jo el que faig es vaig a dormir penso en que vui somiar i normalment en el 75% de les probabilitats somio en el q volia.

Algú més li passa?
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 22:12
0   9
A mi em passa que si em masturbo abans de anar a dormir, aquella nit tinc fantasies sexuals. Sóc l'única?

Algú més??
Per Anònim el 5 de maig de 2019 a les 13:50
54   0
cruush

See