5 senyals que demostren que no estàs preparat/da per una relació

per Adolescents.cat , 6 de maig de 2019 a les 08:35 |
No ens enganyem, a tothom li agrada o li agradaria estar enamorat/da, és una sensació única que ens fa estar molt feliços/es. Ara bé, has de vigilar que les ganes de viure-ho no et facin córrer massa. A vegades simplement no és el moment per començar una relació seriosa amb una altra persona, quan és el moment ho saps.

De totes maneres, si dubtes, aquí et deixem 5 senyals que denoten que no estàs preparat/da per tenir una relació:

 
 

 
Participació
Jaja algun noi vol parlar?
Per Tinder el 7 de maig de 2019 a les 23:07
2   0
Xddd LAIK si no tens parella i veus a tothom amb parella. Deixa el teu insta si vols parlar (i ets un noi) soc una noia jeje

Jo si que estic confused right now
Per No ajuda bebes el 7 de maig de 2019 a les 16:11
4   0
No se si soc la única, pero després de llegir aixo no em fio de mi mateixa, potser realment no vull una relacio amb el meu crush, jo la voldria encantada, pero no em crec a mi mateixa jeje... No ho se, penso que per persones insegures/que pensen massa les coses/que dubten molt sobre tot/com jo aquest article no ajuda GENS. A mes, potser tu vols una relacio seria amb algu pero aquest algu no ho vol saps? No significa que no estiguis preparat🙄

Indirectes
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 23:37
3   0
A veure quan torneu a fer lo de les indirectes

Mmhh
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 23:31
6   0
Encara que quedis amb la teva ex o el teu ex no tens perque no estar preparat o preparada per tenir una relació. Pot ser que sigueu amics o amigues i que la vostre relació no hagues acabat malament i mantingueu el contacte.

Noi
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 23:15
1   0
Si el noi q m'agrada se suposa q és hetero, el considerem inaccessible?

Inaccesible
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 23:09
0   0
Que vol dir inaccesible? Vol dir que no el pots aconseguir o algo semblant?

Inaccessible
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 12:36
0   0
Justament vol dir el contrari. Que no es accesible.
Eii
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 23:06
0   1
M'agradaria parlar qmb una noia i aixo (soc una noia) Deixeu algun compte vostre i os obro

Per mi millor
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 19:54
0   0
Pots deixar el teu i t'obro jo pliiis tmb soc Noia i potser et puc ajudar 🤷
Soc la unica?
Per Anònima el 6 de maig de 2019 a les 23:04
11   0
Doncs jo estic enamorada i ho paso fatal🤷 Si pogues triar no ho estaria pas

Yaaa
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 18:58
1   0
Et dic el mateix, porto molt temps pillada d’un tio i tb ho passo fatal
Si no t'imagines tenint un compromís...
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 19:31
24   1
No estic d'acord amb la frase que diu que si no t'imagines tenint un compromís amb una altra persona vol dir que no estàs preparat per tenir una relació. Si mai has estat amb una persona abans, és normal que no t'imaginis, però això no vol dir que no estiguis preparat.

Pregunta
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 16:46
37   0
Suposadament si la persona que t atrau O t agrada i et demana sortir però no vols cap relació com ho pots justificar. Mireu: no vull sortir amb ningú però em costa explicar el pk. I tampoc és culpa de l altra persona a algú més li passa?

D
Per Anònim el 7 de maig de 2019 a les 17:33
2   0
Em passa el mateix i no vaig saber com dirli i em va parar de parlar durant un temps
Ei
Per Anònim el 6 de maig de 2019 a les 23:07
8   0
Em passa el mateix desde fa temps que. Em mola moltíssim una persona, i llavors em demana per sortir però és com que de cop em deixa dagradar. Jo crec que és per això, que no estic preparada per tenir una relació
He de dir
Per Sandwich de potatoes el 6 de maig de 2019 a les 10:35
25   0
M'ha fet moltíssima gràcia el gif de "I'm so confused right now". M'encanta. Us desitjo molt bona sort a tots els i les adolescentsss!! Adeeu :)