Aquest dissabte hi haurà un esdeveniment molt important i no estem parlant d'Eurovisió

per Redacció , 17 de maig de 2019 a les 14:35 |
Aquest dissabte Eurovisió no serà l'únic esdeveniment mediàtic que viurà el continent europeu. I és que el 18 de maig també se celebrarà la final de la Champions femenina a Budapest entre l'l 'Olympique de Lió i el Barça.

Es tracta d'un partit històric perquè és la primera vegada que un equip de l'estat espanyol es classifica per a la final de la competició. I no només això, sinó que també és el primer cop que es venen tantes entrades –més de 18.000- per aquesta final. Un fet que demostra que l'esport femení interessa i que pot ajudar a obrir camí a altres competicions menys conegudes. És per això que el partit de demà és important.

I és que, malgrat que s'ha avançat molt en aquest sentit, encara queda moltíssim per fer, ja que en moltes ocasions l'esport femení és tractat com a secundari o irrellevant.

Per posar un exemple, La Lliga no va tenir en compte que aquest dissabte a les 6 de la tarda es jugava la final femenina i va programar el partit masculí Eibar-Barça per a la mateixa hora. Després de rebre multitud de queixes, la competició espanyola va decidir modificar els horaris per tal que tots dos partits no coincidissin. Hauria passat el mateix si la final hagués estat masculina?


En definitiva, si demà voleu seguir la final de la Champions femenina, ho podeu fer a partir de les 6, a Gol TV i a Barça TV.
Arxivat a:
ACTUALITAT, esports
Participació
Entrades
Per Anònim7 el 18 de maig de 2019 a les 17:53
0   0
Estic d'acord en que s'ha avançat molt en aquest sentit, però em sembla indignant com a dona que les entrades més cares Costessey 5€ per la final d'un torneig euro peu tant important com és la Champions

Enserio?
Per Políticament incorrecte el 17 de maig de 2019 a les 19:20
7   14
Per un moment pensava que parlarieu del show que hi ha amb palestina i israel....esperava massa. En fi, a vosaltres us importa més l'esport femení en comptes de visibilitzar la gran repressió que està havent als palestins. Per "colmu" tot i sabent els problemes que hi ha, encara decideixen fer eurovisió allà. Quins cullons!

Wow
Per Políticament incorrecte el 18 de maig de 2019 a les 15:32
1   0
Tu saps que a palestina també hi havien dones? I homes i nens i noies i avis...tots ells assassinats brutalment i em dius que perquè reconeguem l'esport femení, és solucionarà tot això? Quanta demagògia...el problema d'Israel i Palestina no té res a veure ni amb dones ni amb homes, o sigui et pots estalviar tots els teus arguments dogmàtics feministes i progressistes. Que tu preferiexis mirar un partit de futbol femení en comptes del patiment de milers de persones em sembla d'una crueltat immensa, a més crec que estàs parlant sense saber el que està passant allà. I per l'altra persona que m'ha contestat, et dic el mateix. M'estàs excusant de que perquè vosaltres "viviu oprimides" és més important que el genocidi que s'està portant a terme a palestina? I per cert, deixem dir-te una cosa. No esteu revolucionant ni solucionant res. El què realment esteu fent, és dividir més la societat. Perquè hi ha molta gent que està cansat d'aquest "buenismo". Mirant eurovisió, l'únic que esteu fent és recolzar i finançar un genocidi contra els palestins.
GILIPOLLAS
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 23:43
2   5
T'han diagnòsticat gilipollesa? Vale que els porbolemes que té Israel no són els millor però t'has parat en totes les dones oprimides que hi ha al món. I jo són futbolista i et puc dir com m'he sentit quan una persona en un partit em va dir que jo havia d'anar a casa a fregar. Em vaig sentir com una pura merda. Així que ara que ho estem revolucionant tot no em vinguis amb on es farà Eurovisió de tota la vida s'ha fet al lloc on guanya el millor l'anterior any.
A veure
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 23:36
2   4
Pregunta: Tú saps que si donen reconeixement a l'esport femení se li dóna reconeixement a les dones? I que si li donem reconeixement a les dones moltes coses poden canviar? Com per exemple la política.
A veure
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 18:57
4   23
l'Eurovisió també és un esdeveniment molt important PD: voteu Soldi

Sobrevalorada
Per Anònim el 17 de maig de 2019 a les 20:01
5   1
És una cançó molt sobrevalorada. Sí, que el significat està guay, pero hi ha de millors
Puess
Per Anònima el 17 de maig de 2019 a les 17:13
35   3
Doncs estaria bé que en comptes de publicar 150 notícies d'Eurovisió parlessiu més de l'esport femení. Per cert, aquest estiu és el Mundial de futbol femení. Fareu alguna notícia???