Un any més el festival d'Eurovisió ha estat tot un espectacle de música, però sobretot de llums i posades en escena extravagants.
Després d'un primer lloc molt disputat, va ser Holanda la guanyadora d'Eurovisió 2019 amb la cançó "Arcade", de Duncan Laurence. La segona posició va ser per Itàlia amb la cançó "Soldi" de Mahmood, i la tercera per Rússia amb la cançó "Scream" de Sergey Lazarev.
VÍDEO EN DIRECTE El Teatre Principal de #Terrassa embogeix amb l’actuació del terrassenc @mikiot2018 https://t.co/s6zvWO0Nps #Eurovisio pic.twitter.com/dMNkSsuZ70
— LaTorre (@torrepalau) 18 de maig de 2019
Les actuacions de Noruega, Suïssa o d’Itàlia ha estat de les més aplaudides pels assistents. Un altre dels moments més aplaudits ha estat amb l’actuació de Madonna. Però algunes perosnes han marxat i el públic ha cridat "tongo, tongo" quan Miki gairebé no ha rebut cap puntuació de la resta de països.
Fans de Miki, d’OT i d’Eurovisió
Entre les persones que no s'han volgut perdre l'ocasió de veure la gala a Terrassa hi ha els avis del cantant Miki Nuñez. Asseguts a la primera fila de la sala del Parc Audiovisual han dit que estaven molt orgullosos del seu nét i que "independentment del resultat li desitjaven una molt bona actuació". Tot i així l'àvia li ha posat espelmes a tots els sants per desitjar-li sort". Bona part de la família ha viatjat a Tel Aviv per acompanyar el terrassenc.
EN DIRECTE Els avis de @mikiot2018 segueixen des de primera fila el Festival a la pantalla gran a #Terrassa. Diuen que estan tranquils i molt orgullosos del seu nét. L’àvia explica que ha posat espelmes a tots els sants per donar-li sort; https://t.co/s6zvWO0Nps pic.twitter.com/sozksvZAOK
— LaTorre (@torrepalau) 18 de maig de 2019
Tres amigues molt fans d’@OT_Oficial. Una d’elles assegura que si el @mikiot2018 guanya, es tatua ‘La Venda’ al braç; informa @annamiraperich des del Teatre Principal de #Terrassa. Segueix el minut a minut d’Eurovisió aquí https://t.co/s6zvWO0Nps pic.twitter.com/BnfUmxii4n
— LaTorre (@torrepalau) 18 de maig de 2019