TEST Quina cançó del 2019 hauria de ser el teu hit?

per Redacció , 9 de juny de 2019 a les 02:15 |
Ja fa sis mesos que vam començar el 2019: un any que segur que us ha fet viure emocions i experiències inesperades que no oblidareu. Contesteu aquest test i intentarem endevinar quina cançó representa el vostre 2019.

 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.
Arxivat a:
TESTS, música
Participació
no trbo cap comentari amb aquesta canço
Per Anònim el 19 de juny de 2019 a les 17:59
3   0
algu te sucker dels jonas brothers?

Jo
Per Anònim el 25 de juny de 2019 a les 01:43
1   0
També m'ha tocat
au
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 22:51
2   1
hasta las pelotitas dold town road amigues

reaggeton??
Per Anònim el 9 de juny de 2019 a les 21:18
5   3
mai posen aquest genere o dembow.

Xd
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 21:05
3   0
Old town road JAJAJ jo sóc molt de camp i això. Ho ha clavat 😂🌼

Cansada!!!
Per Anònim el 9 de juny de 2019 a les 13:55
2   2
Sempre poseu cançons em angles aviaam....

😒
Per Anònim el 9 de juny de 2019 a les 12:48
4   0
La veritat la canço q m'ha tocat no m'agrada gens.

Wtf
Per Anònim el 9 de juny de 2019 a les 10:13
15   1
Ni tan sols he escoltat aquella cançó😂😂😂😂😂😂😂

Me! - Taylor Swift ft. Brendon Urie
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 10:11
30   3
Aquest 2019 has decidit, per fi, centrar-te en tu mateix/a i en allò que vols. Segueix així!

Ariana?
Per Anònim el 9 de juny de 2019 a les 09:59
87   7
A algu li ha sortit alguna cançó de l Ariana Grande?

.
Per Anònim el 10 de juny de 2019 a les 12:45
1   0
Mercii. Era simplement curiositat, l'estimo massa a l Ari💕
Si
Per Anònima el 10 de juny de 2019 a les 01:57
5   0
A mi sii la de 7 rings

Per Algú el 9 de juny de 2019 a les 16:32
8   0
M'ha sortit 7 rings
Cançons
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 09:56
7   19
Xq sempre poseu cançons angleses? Podríeu posar cançons Catalanes i/o Castellanes també. Seria d'agraïr

Cançons
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 09:53
8   16
Xq sempre poseu cançons angleses? Podríeu posar cançons Catalanes i/o Castellanes també. Seria d'agraïr

Cançons
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 09:50
13   19
Xq sempre poseu cançons angleses? Podríeu posar cançons Catalanes i/o Castellanes també. Seria d'agraïr

Cançons
Per Anònima el 9 de juny de 2019 a les 09:46
31   18
Xq sempre poseu cançons en anglès, estaria bé que festiu també en Català i en Castellà.