TEST Realment sents amor o estàs confonent sentiments?

per Adolescents.cat , 6 de juny de 2019 a les 12:31 |
A vegades costa saber si el que sentim és amor realment. I és que l'amor és un sentiment molt profund però també difícil d'explicar. Si tens dubtes, fes aquest test per descobrir-ho!

 
 



La fotògrafa Marta Mas, visita AdolescentsiCat. Ens explicarà si ha estat molt difícil fer-se un lloc i com diferenciar-te en un món tan competitiu com el de la fotografia. Carlos Cuevas i altres actors catalans ja formen part del seu book.  
Arxivat a:
TESTS, sentiments, passió, amor, test
Participació
mentida
Per crec que es mentida el 30 de setembre de 2019 a les 03:33
2   0
mha posat que es passio pero ho duptu molt que sigui passio estic completament segura que me pillat de un tio, el que passa es que no ho vull assimilarho pq es no res estarem super lluny lun de laltre i no ens veurem mai mes. setiboca.

Estic enamorat de dues persones
Per Anònim el 21 de juliol de 2019 a les 11:33
1   0
Fa dos anys em va comen¢ar agradar una noia, peró ara está amb un amic meu. Fa mesos em vaig enamorar també d'una altra persona i ara estic enamorada de les dues, que faig?

Eeeeem no😅
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 01:11
2   0
M'ha sortit passió i em posa k sento algo molt fort per algú però jo justament li he posat que no m'agrada ningú ara mateix😂😂 no ho entenc...

PROBLEMA
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 22:50
2   0
Diu que es amor i ho es, pro nomes jo. Ella ho sap i no ens parlem desde que ho va descubrir quan la veig penso en aquell moment que quedavem taaaaant i ens divertiem i no m'atreveixo a dir-li res mes que "hola"

Problemonnn✨
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 22:28
0   0
Havea mi m agradaun nen desde fa 4 anys i mai m ha agradat ningu mes pero el que pasa es que som super amicss i no se que fer perque penso amb ell tot el sant dia l amooo no, el seguent siucplau qu e farieuuuu

amor
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 18:01
12   0
SE POT ESTIMAR A 1 PERSONA SENTIMENTALMENT I A LA MATEIXA VEGADA VOLER ANARTE AMB ALTRES NOMES PER DESIG SEXUAL? (TOT AIXO SENSE UNA ESTABILITAT A LA RELACIÓN)

Poliamorosa bisexual
Per Anònima13 el 7 de juny de 2019 a les 00:10
2   0
No us ralleu, és normal que ens agradin i atraigin més duna persona a la vegada perque totes som difrents i de cada persona ens agraden unes coses. Sí, soc bisexual tinc novia amb relacio oberta i estic amb un noi i ella tambe amb un altre noi. És obrir la ment
Fake
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 17:43
16   0
Això no funciona, porto 3 anys enamorada loko

RT
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 19:26
7   0
Jo en porto 6 :'))
siii
Per lovely el 6 de juny de 2019 a les 16:28
5   0
Sí, el que sents és amor Ja fa molt temps que hi ha una persona especial per a tu. Us coneixeu bé i el que més t'agrada d'ell o ella és la seva manera de ser i com et fa sentir quan estàs al seu costat. De fet, no tens interès per a ningú més, el teu cor és seu. Saps molt bé quins són els seus defectes, i els acceptes i els estimes igual que les seves virtuds. Per altra banda et sents disposat/da a fer el que sigui per aquesta persona i no t'imagines un futur sense ell/a. L'amor és molt bonic, però també pot fer molt mal quan no és correspost, així que respecta't a tu mateix/a per sobre de tot, i tot anirà bé!

Aquí diu que és passio
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 15:56
12   1
No sé si m'agrada el meu millor amic... No me'l puc treure del cap... Algun consell per descobrir els meus sentiments??

...
Per Anònim el 7 de juny de 2019 a les 07:12
2   0
Ns aqui tmb estem tots perduts
Millors amics/gues
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 23:46
2   0
Holaa! el mateix amb la meva millor amiga (soc noia per cert) i bueno va ser la primera que vaig començar a sentirme atreta cap ella/noies... i exactament el que has dit tu hem passava. Li vaig acabar dient i ja no hem va parlar mes... No es consell ni res pero perk sapigues que no estas sol jajajaja I no et raallis! Parla amb altre gent.. distreute una mica daquesta persona! Petons a tothom
AJUDA
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 15:46
11   1
Mai m'ha agradat ningú, tinc 14 anys. És q ns si es normal. Dl pal q si q he pensat q hi havia alguns nens q eren cukis, però del pal mai m'ha passa't allò d no poder-me treure una persona dl cap saps. Consells?

Dios...
Per ... el 10 de juny de 2019 a les 15:28
2   1
Tu mateixa ho has dit... Tens 14 anys. Encara no has de estar enamorada o coses així, disfruta de la vida i amb el temps ja vindrà.
Maremeva
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 22:14
2   0
Que només tens 14 anys!!! Disfruta la vida , surt amb el teus amics, riu, balla, il.lusionat, plora si has de plorar y deixa que les coses vinguin soles. No entendré mai quina presa teniu per estar enamorats d'algu. La vida és llarga y tot flueix.
Tranki
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 17:37
7   0
Jo tmbe tinc 14 anys i semore penso que hi ha nens monus i esopero mai m ha agradat ni m he enamorat de ningu. Tu tranki que si ha de passar pasarà i quan trobis a algu que valgui la pena ja veuràs com t agrada.
Relaxat
Per Anònima el 6 de juny de 2019 a les 17:33
6   0
No passa res, és normal. Jo estava igual que tu i un amic em va fer aquest consell i al final m'he acabat pillant (o això crec) d'algú. I jo en tinc 15, ni passa res
Tot un lio
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 15:18
33   1
Estic feta un lio, ja q en poc temps m han agradat moltes persones. Ns q em passa i tmp se si es amor lo q realment sento. Algú em pot dir alguna cosa sisplau?? 🧡

Responc
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 16:06
3   0
Aviaam realment si t'ha agradat algu pero llavors ha arribat unaa atre persona i tb t'ha agradat crec q estas pillada del segon. Perquè si t'enamores del segon es xk del primer no ho estaves prou
A veure
Per Anònimaaaaa el 6 de juny de 2019 a les 15:59
4   0
No se si et refereixes alhora o per separat. Si és alhora es possible que siguis polisexual i si no és alhora potser l'únic que vols és despreocupar-te de la teva vida i per això creus que t'agraden les persones. També és possible que vulguis sentir-te estimada per família, amics... I per això et penssis que estàs enamorada. Espreo haver-te ajudat!!
Resposta
Per Anònim el 6 de juny de 2019 a les 15:46
4   4
Es degut a q som a la primavera i ens "enamorem" mes facilment
A mi també