9 llibres per llegir aquest estiu

per Redacció , 23 de juny de 2019 a les 10:00 |
Arriben les vacances i tindreu més temps lliure. Si el voleu aprofitar per començar algun llibre nou, us portem unes quantes recomanacions. N'heu llegit algun? Amb quin us quedeu?

 


Versió sense playbuzz

El nou manual d'Adolescents.cat
En aquesta nova versió del Manual hi trobareu consells i trucs renovats, però també s'han inclòs temes que ja sortien en l'edició anterior i que continuen sent els que més interessen als adolescents, com l'amor i l'amistat.

Mil nits sense tu
Aquest llibre de Federico Moccia és la segona part d'Aquesta nit digues que m'estimes, una història d'amor que va deixar els lectors intrigats quan la Sofia va marxar a Rússia a buscar una segona oportunitat per viure la seva passió per la música. Prenent aquesta decisió, deixava enrere els seus dos grans amors, Andrea, el seu marit, i Tancredi. En aquesta nova entrega la Sofia torna a Itàlia convertida en una gran pianista, i ho fa per posar ordre a la seva relació amb l'Andrea.

El bestiari de l'Axlin (Guardians de la Ciutadella 1)
En aquest llibre fantàstic Laura Gallego ens transporta al món de l'Axlin, un racó plagat de monstres. Alguns ataquen als viatgers en els camins, d'altres assetgen els pobles fins que les arrasen completament i d'altres entren a les cases de nit per endur-se els nens mentre dormen...

Tot el que vam ser
Si us agrada la poesia, aquest llibre d'Alberto Villareal és una molt bona aposta. En l'obra l'autor ens parla de l'amor, dels seus moments més dolços i també dels més foscos.

Estàs bé quan ets tu
Aquest llibre del compte d'Intstagram @Blanchoak vol inspirar els seus lectors amb textos plens d'energia i d'idees per complir els seus objectius.

La veu d'Amunet
Aquesta primera i apassionant novel·la juvenil de Victória Álvarez està ambientada en l'Antic Egipte i narra la història de la petita Amunet, la qual des que té ús de raó ha estat capaç de comunicar-se amb els animals. La seva vida, però, fa un gir inesperat quan els sacerdots d'Amón descobreixen el seu do...

Jo Simon Homo Sapiens

El llibre de Becky Albertalli està tornant a tenir molt èxit després que el 2018 s'estrenés una pel·lícula basada en el seu text: Con amor Simon. L'obra narra la història d'un jove de 16 anys que no s'atreveix a revelar la seva homosexualitat. Un dia, però, un dels seus correus electrònics arriba a la persona equivocada i a partir d'aquí la seva vida canvia.

Marfil (Vol1. Enfrontats)
Mercedes Ron ens presenta la Marfil, una noia de 20 anys que viu a Nova York. La seva vida, però, no és tan idí·lica com sembla: fa uns dies va ser segrestada mentre passejava per Central Park. Malgrat ser alliberada, tot ha canviat per a ella: la seva vida no és la mateixa, sobretot perquè ara mai està sola: sempre l'acompanya Sebastian Moore, el seu guardaespatlles.

La noia invisible
En aquest llibre Blue Jeans ens explica la història de l'Aurora Ríos, una noia que és invisible per a gairebé tothom. Els esdeveniments del passat han fet que s'aïlli del món i que amb prou fes es relacioni. Als seus disset anys no té amics i està farta que la gent del poble parlin a la seva esquena. Una nit de maig la seva mare no la troba a casa quan torna de la feina. No és l'habitual. L'Aurora apareix morta l'endemà al matí al vestuari del seu institut, el Rubén Darío. Té un cop al cap, i al costat del cos hi han deixat una brúixola. Qui és el responsable d'aquest terrible esdeveniment?
 
Arxivat a:
CULTURA, llibres
Participació
Falta un
Per Anònima el 24 de juny de 2019 a les 13:27
3   1
Alla on els arbres canten de la Laura gallego 😍🤤

LLIBRES
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 11:32
3   2
Només dir que la saga de Cazadores de Sombras és la millor que hi ha. Llegiu-laaaa

EL NOM DEL VENT
Per Anònima‼️ el 23 de juny de 2019 a les 23:07
3   0
Falta el llibre de ^ El nom del vent^ de Patrick Rothfuss; val molt la pena. És de fantasía i acció... el meu preferit sense cap mena de dubte.

El puzle de crital
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 22:54
2   0
Segona part de la noia invisible,

Culpables, serie you i After
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 22:52
1   3
Dels llibres que mes m'han agradat, els recomano molt !

After
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 21:51
5   5
Falta el llibre AFTER 😍 I en tens per dies, es molt gruixut i hi ha crec 5 llibres (jo encara passo pel primer jajaja)

AFTERRR
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 20:35
6   7
emmm llegiu AFTER, es la ostia

Laura Gallego
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 20:04
3   0
El bestiari de l'axlin el recomano moltíssim! És una trilogia d'amor i aventures super guai. La Laura Gallego és la millooor escriptora que hi haaa

Love
Per Anònima, 14 el 23 de juny de 2019 a les 19:15
2   0
Per tots els que us agrada llegir noveles romàntiques "Love" és una saga de llibres (que jo sàpiga n'hi ha 4) i la veritat és que estan súper bé. Els recomano molt.

que és això?
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 19:11
4   2
on està la literatura de veritat? tot això són llibres molt fàcils de llegir pensats pels i les adolescents però falten obres de grans autors de la literatura tant antics com actuals

Literatura
Per Anònim el 24 de juny de 2019 a les 00:37
1   1
1-Literatura de veritat? JAJAJA Que la majoria estiguin pensats pel públic adolescent no els fa pitjors a la resta de llibres ni els converteix en 'literatura de mentida'. 2-Grans autors? Fins i tot aquests 'grans autors', com els anomenes tu, tenen llibres que no valen la pena. Ser reconegut com a tal no converteix tota la teva obra en una meravella.
Bestiari d'Axlin
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 19:01
1   1
Brutal, em va encantar. És un llibre on hi ha tot: amor, terror, suspens, aventures... Fins hi tot s'ha fet un segon llibre i s'està escribint el 3r. Molt recomanat de part meva!

3ra part
Per Anònimaaa//*// el 24 de juny de 2019 a les 14:20
0   0
La tercera part ja ha sortit
Un altre
Per Anònima el 23 de juny de 2019 a les 18:08
0   1
Las ventanas del cielo

Hi ha un millor
Per Anònima V el 23 de juny de 2019 a les 17:00
5   0
Enserio hi ha un llibre k os encantarà a tots, es diu MIEDO, parla de moltes cosas , t romanticisme , intriga , i parla de temes k et poden fer reflexionar i no t’aburritas llegint-ho Es de Carme Santos i es com la tercera part de MENTIDA- VERITAT i ara por (només esta en castellà de moment) encara ser el 3 libre es por llegir independentment d’haverte llegit i no els altres El recomano moltisim!!

MEMORIAS DE UNA SALVAJE (de la Bebi)
Per Anònim el 23 de juny de 2019 a les 16:38
15   2
imprescindible. Tothom l'ha de llegir

El millor