Billie Eilish ha estat víctima d'una de les coses que li feien més por

per Adolescents.cat , 28 de juny de 2019 a les 12:02 |
Billie Eilish no només és coneguda per la seva música, sinó també pel seu estil tan característic a l’hora de vestir. De fet, en algun moment l’artista ha explicat que no només porta roba ampla perquè li agrada, sinó també per no ser jutjada pel seu cos i per impedir ser sexualitzada.

En un anunci de Calvin Klein, la cantant de només 17 anys va dir que “no vol que tothom ho sàpiga tot sobre ella”. “Per això porto peces de roba amples. Ningú pot opinar perquè no han vist què hi ha sota, saps? Ningú pot dir ‘està molt prima’, ‘no ho està’, ‘té el cul pla’ o ‘el té gordo’. Ningú pot dir res perquè no ho saben”, diu en el vídeo.


Però ni així ha pogut evitar ser sexualitzada. En la seva última i recent aparició pública, anava amb una samarreta de tires ajustada sota una de les seves típiques dessuadores oversize. Això ha sigut suficient perquè hi comencessin a haver comentaris a les xarxes comentant els seus pits i sexualitzant-la, com el que veieu a continuació:
 

Per sort, també ha rebut missatges de suport i empatia:
 
Participació
K cllons es pensen k fan
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 18:24
1   0
A la meva classe hi ha un grupet de tios que abans la majoria eren amics meus, ara pocs. Degut a que un dia es van posar a posar-nos nota de l'1 al 10 a les ties, en funció del cul i les tetes k tinguéssim. A mi em van dir que no em van posar nota pk els feia por que me n'enterés (em diuen feminazi encara k no ho sóc, sóc feminista i punt) però esque me la sua molt perquè la veritat dubto k si tens més tetes o més cul t'hagis de sentir millor amb tu mateixa i odio molt quan la gent ho valora tant i que algunes noies amb molt de pit se'n sentin avergonyides i no vulguin portar segons quina roba. Igual que les noies amb poc pit que se sentin malament per no tenir-ne. Oi que no donem importància a la mida del peu? Per què si a la del pit?

Enserio?
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 16:32
15   0
Jo nse que en treu la gent de profit de sexualitzat la gent. Ho trobo lleig. Osigui... Nse què dir

Bille Elish
Per Anònima el 28 de juny de 2019 a les 15:08
30   0
Pobre noia no entenc el que li pasa als haters i la gent q critica o acosa per lo menys la coneixen no nomes ella tambe per altres famosos i influencers ... Aquesta gent axi els tindrien que denunciar es vergonyós el q fan Tots tenim el dret de vestir com volem! I q hi hagi gent tan dolenta en aquest mon es vergonyós

F
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 15:00
41   0
Quin fastic de societat enserio 🤮

N te res a veure pero..
Per Anònima el 28 de juny de 2019 a les 14:56
12   3
(Noies) Quan arribeu a l'orgasme que sentiu?

Unpopular opinion
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 20:32
3   0
A mi no m'agrada és massa Ns prefereixo el moment previ
Resposta random
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 16:30
27   2
Una sensaciò agradable, que no vols que acabi: és com quan cagues: sents algo molt agradable i que no vols que acabi.
Help
Per AnònimA el 28 de juny de 2019 a les 13:35
18   30
A part de que la gent és inutil.... una petita cagada i ja tot a norris (massa temps portant roba olgada i ampla per que no patís ser sexualitzada i va un moment sense i ja comença a rebre critiques.... vaia pais. Algú que vulgui conèixer gent nova?? Sóc una noia (de 17 anys) m'agradaria conèixer persones noves, principalment nois, però tampoc m'importaria si fossin noies. No cal malpensar... simplement que sóc tímida i veig com totes les meves companyes ja han fet de tot, tenen parella o flirtegen per insta... i jo vaig com una mica perduda. I em diuen: amb la facilitat que és obrir a un noi i tal... però no m'atreveixo. Per això deia que si algú vol parlar... seria per un insta de frases que tinc (sieempreefrasees), per anar pillant practica i tal. Sorry pel textazo i mercii

amb que ho posis 1 o 2 vegades ja esta be
Per Anònima aconsejera el 29 de juny de 2019 a les 12:54
7   2
maca, cal posar-ho a tots els articles? no pateixis et contestem igual, no cal que cpis i peguis, no siguis pesadeta, ajuda obtents igual aixi que relaxa't. PD: crec que lo ideal per coneixer gent es apuntar-te a esport, sempre coneixes gent interesant, millor que buscar amics per internet, no creus?
Pesada
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 14:57
58   33
Tens algun problema? Intenta fer amics a la vida real no a internet. Internet es un perill. També deixa estar això de coneixer persones i gaudeix dels que tens al voltant, si vols coneixer gent nova ja apareixerà
BILLIE
Per Anònima el 28 de juny de 2019 a les 13:30
10   0
Que gran és aquesta tia❤️ L'admiro moltíssim🥰

jo tmb
Per Anònim el 28 de juny de 2019 a les 14:44
4   1
jo tmb pq es la meva cantant preferida en aquests moments.