L'anunci viral que mostra pèl púbic femení i que has de veure

per Adolescents.cat , 1 de juliol de 2019 a les 08:43 |
Pensa en els anuncis de depilació femenina que has anat veient fins ara. En quants d’aquests anuncis es veien pèls? En cap, i això no té cap sentit. Sempre ha estat molt mal vist que les noies vagin peludes i que mostrin el pèl cultural, fins i tot en anuncis de depilació.

Per sort, tot això està començant a canviar. Cada cop hi ha més noies i dones que s’atreveixen a mostrar el seu pèl corporal i, per fi, una marca de fulles per a la depilació femenina s’ha atrevit a mostrar la realitat i reivindicar-la!

Es tracta de la marca Billie, que ven productes per depilar-te (si vols, clar). I aquest és el seu lema. En el seu últim anunci apareixen noies mostrant pèls públics i a les aixelles. La mateixa marca diu: “És de bojos que haguem de fer veure que vivim en un món en el que les dones no tenen pèl en absolut”.
 

Al final de l’anunci es veu l’eslògan: “Així que com vulguis, quan vulguis i on vulguis, si és que vols depilar-te, aquí estarem”. 
 

Ens encanta aquest tipus de publicitat reivindicativa que trenca estereotips! Explica'ns què en penses als comentaris!

 
 

 
Participació
sorpresa
Per Anònim el 3 de juliol de 2019 a les 00:14
0   0
L'altre dia vaig anar a la pisicna amb el meus amics i jo no anava gaire depilada. No aixecava els brços pq em feia vergonya que em veiessin pèls a les aixelles. Però després vaig veure que tots els meus amics (nens) tenien ple de pèl a les aixelles i sense cap mena de mania els ensenyaven. Vaig refelxionar i vaig arribar a la conclusió de que si una noia té pèls és dolent, i si un noi en té, no passa res.

si fos per mi
Per Anònima feminista el 2 de juliol de 2019 a les 18:05
0   0
ja m' auria deixat de depil.lar a anys, em diu ma mare que em tregui fins hi tot un pelet de la barbeta, els pels del nas i dels peus, com si no tingues prou ja amb haber de epil.lar-me les cames, el bigoti i celles, a veure que a un tio no li diuen res i no tenen perque amb l' excusa de '' esque els tios tenen mes testosterona i tenen mes pels'' i que coi te a veure? aqui el cas es que es mes normal en tios que en ties i que la gent ens mira com de guarres capa dalt, pero esque no son normals els pels? cuuuullons. PD: perdo les faltes

Noia, 15 anys
Per Anònim el 2 de juliol de 2019 a les 11:39
1   0
Em depilo només les aixelles perquè sinó fa molta pudor, però les cames mai me les he depilat i sóc la única noia del curs que no ho ha fet i de vegades les amigues em diuen mai et depilaras o que i jo en plan a tu que més et dona és el meu cos i prefereixo tenir pels (a més sóc rossa i no es veuen) que haver de patir amb la cera.

Em depilo però no me importa que els altres no ho fagin
Per Anònim el 2 de juliol de 2019 a les 02:27
0   0
Jo tinc complex des de que sóc petita de ser molt paluda i la societat a aconseguit que mà avargony de ser fins el punt de no poder portar màniga curta densa pasaro malament la veritat és que mà odio a mi mateix per ser una hipòcrita li dic a tutom que a de tenir confiança en si mateix però en la rivalitat cuan cau la meva màscara de seguretat i falsa autoestima sóc una bola de nervis insegura .

No
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 23:52
0   0
No, no em depilo i aixi es com em sento be i agust. 🙂

odio los pels
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 23:33
1   0
jo soc noi! i us puc asegurar que odio el pel si no esta al meu cap jajaja, aixi que suposo que es tracta de gustos, ja que als nois se mos a inculcat tradicionalment el tindre pel pero jo lodio a mort, tant en un noi com en una noia.

No ho entenc
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 19:25
0   0
No estic en contra de ningú però és una cosa que no entenc, perquè hi ha gent que li fan tant de fàstic els pels? Si són de l'aixella ho entenc perquè després fan molta pudor per la suó però sinó, no hi veig res dolent, no fan res més que formar part del nostre cos i no hauria de fer tanta cosa. Si ens surten pels és perquè fan alguna funció en el nostre cos, no perquè després haguem d'estar-nos preocupant per eliminar-los. Si els pels no fossin tabú per tanta gent, jo no m'estaria gastant 40€ cada 2 mesos perquè després assobre hagi d'aguantar 30 minuts més o menys de dolor allà arrencant-me tots els pels, QUIN PUTU MAL. El que passa és que sinó ho faig després les nenes del meu cole i alguns nens també em miren malament o em critiquen a les esquenes. Això és el que em passa a mí🙂

...
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 19:08
16   1
OS*i*A JA PROU NO? ARA RESULTA QUE LA GENT ES DEPILA NO PER PRESIO SOCIAL SI NO PERQUÈ HO TROBEN LLEIG (LES QUE HO FAN PER ESTAR CÒMODES NO DIC RES) AVERA SI HO TROBES LLEIG ES PERQUÈ LA SOCIETAT T’HO HA FICAT DINS DEL CERVELL. JO QUAN ERA PETITA TENIA POR DE QUE NO FOS NORMAL PERQUÈ TENIA PELS EM PENSAVA QUE LES NOIES NO TENÍEM PELS. VAIG AGUANTAR FINS ELS 14 ANYS SENSE DEPILAR PERÒ O PASAVA MALAMENT perquè SOC UNA PERSONA MOLT INFLUENSIABLE I LA GENT EM MIRAVA RARO PEL CARRE SOBRETOT NOIES QUE AIXÒ EM VA SORPRENDRE MOLT. EN AQUELL MOMENT JO DEIA QUE NO M’AGRADAVEN PERÒ ERA MENTIDA perquè SEMPRE M’HA AGRADAT PASAR LES MANS I NOTAR-LOS ALLA BEN MACOS I FINS PRRO EN AQUELL MOMENT TOT EL QUE EM VA PASSAR VA FER QUE ELS ODIES. ARA MATEIX HE VENSUT AQUESTA POR I VAIG PEL CARRER ORGULLOSA DE SER CAPAS D’ENSENYAR-LOS. ULLLLLL AIXÒ NO VOL DIR QUE DISCRIMINI LES PERSONES QUE ES DEPILIN JA QUE EVIDENT MENT HI HA GENT QUE ELS TROBA INCOMEDES(no lletjos) (JO TROBO MES INCOMODA I DOLORÓS HAVER-LOS DE TALLAR/ARRENCAR)

Totalment d’acord
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 22:27
0   0
Crec que tens tota la raó!!!
:)
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 15:47
5   2
Que vols que et digui, jo em depilo no per pressió social, si no perque em fan fàstic els pels a les cames tant en nois com en noies, veig als meus amics nois i poso cara de susto quan veig les seves cames, però no obligo a ningú a res, això es cosa meva

...
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 18:59
6   3
Dius que no t’agraden i que no es per presio social però saps pq no els veus bé estèticament perquè la societat to ha ficat al cap
Noia 13 anys
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 14:23
25   0
Jo només em depilo les aixelles (perquè no m’agrada tenir-hi pels), les cames ni em molesten. De fet va ser la meva mare que em va dir que si no volia no ho fes, i si volia endevant.

Noia 17 anys
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 23:02
1   0
Jo les cames me les decoloro per què no tinc gaires pels.
Xd
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 14:18
18   1
A mi magradaria depilarme pero no em deixen :( Noi 14 anys

Jo ho faig
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 13:17
26   2
Jo em depilo, i no és per pressió social. Estèticament no m'agraden els pèls (els que no son del cabell), ni en homes ni en dones, i no m'agrada tenir-ne. Tot i aixi OBVIAMENT respecto a totes les persones que no es depilen

...
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 18:58
11   5
Dius que no t’agraden i que no es per presio social però saps pq no els veus bé estèticament perquè la societat to ha ficat al cap

Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 14:58
10   0
És veritat, però quan la gent veu a un home sense depilar no els estranya ni res, en canvi quan la gent veu a una dona sense depilar la miren molt malament. Es clar que no tothom jutja a les noies per no anar depilades, com jo a mi em dona igual pero hi ha molta gent que no.
Igual que tu!
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 14:31
11   1
Em depilo perquè em resulten lletjos i incòmodes, però tant en homes com en dones. Trobo totalment respectable a la gent que es depila i la que no ho fa. Simplement crec que hauríem de començar a adonar-nos de que totes les persones són lliures de fer el que vulguin i no ens hem de ficar en les decisions dels altres. ( I no només en el tema de la depilació).
A veure
Per Anònim el 1 de juliol de 2019 a les 11:39
36   3
Jo em depilo, però per comoditat i perquè no m'agraden els pels, no perquè em vegi obligada ni res. Igual que el meu pare tb es depila i tb esta mal vist que els homes es depilin pk es de "maricons" i coses d'aquestes però a ell no li agraden gens els pels i x això és depila Noia, 14 anys

M’ha encantat
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 10:55
73   0
Per fi alguna marca que ensenya la REALITAT.

Primavera
Per Anònima el 1 de juliol de 2019 a les 10:54
89   0
Durant les classes de educació física abans de que acabessim el curs, jo anava amb pantalons curts i, si, sense depilar. Les noies de classe em miraven una mica malament ja que se'm veien tots els pèls de les cames. Abans d'acabar el curs els hi vaig fer entendre que teníem pèls pel cos igual que els nois i elles van acabar venint amb pantalons curts i sense depilar💪🏼💪🏼

un altre cop