Noies, aquest és l'invent que estàvem esperant

per Adolescents.cat , 15 de juliol de 2019 a les 09:17 |
Si has anat a concerts i festivals sabràs que una de les pitjors parts és haver de fer cues interminables per poder fer pipí en uns lavabos portàtils claustrofòbics, bruts i amb molt mala olor. 

La Gina Periér, una arquitecta francesa, va veure la necessitat de patentar un orinari per a les dones perquè puguin fer pipí tranquil·lament als festivals i activitats a l’aire lliure. És per això que va crear “Lapee”, el primer lavabo femení per a festivals i festes al carrer.


El “Lapee” es va estrenar al festival danès de Roskilde. Va ser tot un èxit i no van parar d’arribar comentaris positius a través d’Instagram dient coses com: “El millor invent”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

💗💗💗 #rf19 #lapee

Una publicación compartida de Lapee (@lapee_dk) el


I com funciona? És com un wc individual amb el seu dipòsit incorporat adaptat a les noies per una major comoditat i amb un separador per tenir intimitat. A més, el forat per orinar està una mica més elevat per apuntar millor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

How does it work ? Well it’s very simple : get in, pee, get out ! You can look around but no one sees you 💞 #lapee

Una publicación compartida de Lapee (@lapee_dk) el


 

Un invent perfecte! Més ràpid, més còmode, redueix les males olors i dóna privacitat. T’agradaria que arribés als nostres festivals i festes?
Arxivat a:
OCI, orinari, noies, festivals, invent
Participació
Santesss
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 14:12
2   0
Per santes aixooo, ja es massa tard suposo

Aiaiaaii
Per Anò[email protected] el 16 de juliol de 2019 a les 09:33
3   0
A la gent li agrada molt discutir no? No paro de veure comentaris de lo mateix. Salteu a la mínima, sudeu si és de color rosa, q más da??? Mentre hi hagi lavabo x les ties q tenen la regla q això si q és fotut!!!

Ufff fins els col**ns
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 08:47
1   0
Pk roses?? Pk no blaus com els dels nois?? A més l'invent una mica merda pk si pujes allà pots veure a totes pixan i ns una mica d'intimitat no va malament...

Roses
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 23:36
2   0
Per què roses ?! Per què és per noies?! No em sembla bé!!!

I si...
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 22:14
1   0
I si jo estic en un balcó, puc veure perfectament la tia fent les seves necessitats si ho he entés bé, perquè això és molt obert no??? No té sostre😰 crec😬🙄.

Anónima
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 19:50
15   0
Jo crec qe es un invent molt bo pero qe la pega es qe et veu tothom no? En plan per Fora el carrer et veuen la cara I com estas ajupida😕

I que
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 18:53
7   8
Es vrd q es s existe, pero el color rosa s'associa a les noies i el blau als nois, i es una manera de donar a entendre per a quina secció de la població es, q sempre ho heu de criticar tot.

Se que segurament no estareu d’acord, pero es el que penso🤷🏻‍♀️
Per Anò[email protected] el 16 de juliol de 2019 a les 14:07
2   0
Però tu si veus un lavabo blau i ets noi tu suposes que és pel sexe masculí, però i si és el del sexe femení i per equivocació va allà? Jo crec que el dels colors ja és passarse, que és per pixar i cagar va , que no cal fer el drama , jo sincerament no em queixaria dels colors, ja que tu sols vas a fer les teves necessitats, no sé si me explicat.
ehm
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 21:19
1   0
doncs potser ja va sent hora de que canviem tota aquesta merda de blau per noi i rosa per noia, no creus?
dubte existenicial
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 18:35
15   0
i si plou? (vale q si plou poder no hi seràs a la festa/festival/elqsigui) pero si es carda a ploure q? 😂😂😂

no m' agrada gaire el rosa
Per Anònima feminista el 15 de juliol de 2019 a les 18:33
3   0
no m' agrada el rosa, no necesariament ha de ser rosa el lababo

relaxa
Per Anònima del comentari el 16 de juliol de 2019 a les 18:52
0   0
vale vale, com et poses eh, no no m' el emportaria a casa tampoc a part que de practic res, no te sostre
Pesats
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 13:00
3   0
Acas t'emportaras el lavabo a casa o algo? Es un puto color i nomes es per pixar al carrer. Si la tia volia fer-lo de color rosa domcs que mes dona, sabem que el color rosa no te sexe no? Doncs ja esta que sou pesats.
Ejem
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 18:11
7   12
Estimats redactors, deixeu de posar "noies" o "nois" als vostres articles/titulars, si us plau. Adoneu-vos'en que hi ha noies amb pene tambe sabeu. Sou molt liberals pel que voleu... pero sempre queieu en el mateix. No es per queixarse, es critica constructiva!

Aixo no es aixi
Per Anònima el 16 de juliol de 2019 a les 14:40
1   0
Si tu et sents noi ets noi sense importar el teu aparell sexual i el mateix amb noies
.
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 21:33
2   2
Madre mia una cosa es accpetarho i una altra es normalitzarho tan
Practic
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 21:24
0   0
Jo crec q es pq es mes prectic dir noies q persones amb vagina🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️😂
Portes
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 18:02
13   0
Jo penso que si ni que sigui hi hages una porta seria millors

Emmm
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 17:05
1   3
Perque nomes per noies? I de color rosaa ehh perque sinoooo

Hola?
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 16:24
32   0
Aixo no te res d'intimitat No nomes pels edificis que et poden veure des dede dalt al no tenir sostre, sino tambe perque tal i comsembla al video la gent que esta al carrer et pot veure. No ho trobo gens practic A mes el color rosa sobrava

Vaia ràbia
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 16:03
10   13
Auquest invent esta diguent i directement que els nois són uns bruts i esquerosos amb aquest tema. Ho trobo massa exegerat, NO TOTS ELS TIUS SOM COM PENSEU QUE SOM!!!!!!!

Cul a l’aire
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:57
38   1
Però els q viuen en un edifici elevat veuen com pixes o q ??? Perquè pel q es veu no hi ha sostre no ?

És el mateix
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:54
15   1
Es gairebé el mateix que els d plàstic del mig del carrer 🤷 Una altra cosa , crec que Lu d q tots fossin roses sobrava però bno trovu q la iniciativa és bona

Algú més no li agrada el ROSA?
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:50
19   5
Es flipant! Trobo molt bé la idea i tal, tothom sap que es molt fastigós i repugnant pitxar en els mateixos labavos que tota la penya del voltant. Però de debò els vàters femenins han de ser d'aquest color?

A mi
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 17:01
3   3
És el color que més odio
Mmmm
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:47
78   0
A mí no em sembla gaire íntim ni higiènic la veritat.

igual q un poli clean
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:34
15   1
quina es la diferencia ambb un poli clean?

una de molt gran
Per Anònim el 16 de juliol de 2019 a les 08:48
1   0
k el poli clean no es clean i per a que sigui net ha de passar a ser l'endemà
Hola?
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 15:33
37   4
Cal de color rosa?

Mira...
Per Anònimaaaa el 15 de juliol de 2019 a les 14:48
37   7
Que ho trobo bé però trobo que és sexista pq només hi ha per dones i a més de color rosa, que torna a la cosa de rosa per noies, sincerament podrien haver-ho fet menys discriminatiu

Sta prou be
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 18:08
4   0
Crec que hauria de ser més alt si no hi ha sostre
Hi han per a nois
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 17:44
3   0
Yo he vist que hi han semblants però per a nois i fa anys ja que existeixen l'estructura es mes o menys la mateixa però no fa falta pujar ni res.
Els nois tenen els convencionals
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 16:03
6   2
Els nois tenen els convencionals i no cal que s'apolloin nosaltres, les noies si quan som petites i apar sempre acabes tocant quant ho fas de peu
Pff
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 11:58
338   17
I sobretot si es de noies Rosa que Sino et confons

si era sarcasme
Per Anònima el 16 de juliol de 2019 a les 18:51
0   0
no tenim raix X per veure si es sarcasme ,desde internet a vegades no es capta, hi ha opinions e tot tipus
😂
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 19:14
34   0
Per la de la resposta: hi ha una cosa q sen diu sarcasme 😂😂😂
ja hi som amb els estereotips
Per Anònima feminista el 15 de juliol de 2019 a les 18:31
4   29
jo soc de les que no els agrada gaire el rosa, pero per ser noies no necesariament ss' identifica amb aquest color '' si no es confon'' tornem a l' era del sexisme.
...
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 18:18
13   1
Crec que ho ha dit amb ironia. 😅🤷🤷
No ho captes
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 18:07
45   0
La persona del 1r comentari estava sent ironic/a, s'esta queixant que es de color rosa.
...
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 18:02
87   0
Crec que ho ha dit amb ironia. 😅🤷🤷
Perdona?
Per Anònim el 15 de juliol de 2019 a les 16:59
8   130
Que t'has cregut, que per ser noia ha de ser rosa? Doncs ho sento molt, però hi han moltes noies que no els hi agraden el rosa
Eeemm
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 11:34
97   7
I si no apuntas be?? Es queda tot el pixat per alla escampat com si fos un bassal.. Jo prefereixo pixar al camp, escampat, darrera un cotxe...

Lol
Per Anònima el 15 de juliol de 2019 a les 11:06
21   2
Això ja existía, a Amsterdam hi han pel carrer, de ferro.