L'app que han creat aquestes 5 adolescents espanyoles es podria emportar un prestigiós premi

per Redacció , 30 de juliol de 2019 a les 14:07 |
Cinc alumnes de l'institut IES Velázquez de Móstoles han estat triades per a representar a Espanya en el concurs internacional Technovation Challenge. Les noies viatjaran el 12 d'agost a San Francisco (els EUA) per a presentar el seu projecte, l'aplicació 'When and Where'.

L'app està pensada per "proporcionar seguretat a les noies" i protegir-les de possibles agressions sexuals.


'When and Where' obté la localització a temps real de la usuària i, en cas que hi hagi una anomalia, com que no arribi al seu destí o es pari massa estona en un lloc determinat, avisa a urgències o a un dels seus contactes.

Aquesta app, doncs, podria convertir-se en la guanyadora del Technovation Challenge 2019, una iniciativa pensada per a joves que es va crear amb l'objectiu de "disminuir la bretxa tecnològica de gènere que existeix en l'actualitat".


 
Participació
A veure
Per Anònima el 31 de juliol de 2019 a les 14:23
0   0
No està malament però si és para per alguna altra cosa crec que no és molt eficient y pot espantar a algú a qui truqui la aplicació.🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

pegues q li vec
Per Anònim el 31 de juliol de 2019 a les 02:17
6   0
q passa si la noia es queda parada esperant a algu o parlant? Com es sap quin es el desti de la noia? ( i en el cas q es tingui q marcar el desti al gps cada vegada q t'has de moure desti ho vec poc practic) En el cas d q la noia escapi de l'agresor corren, l'aplicacio no avisara a emergencies ni a cap contacte.

Penós
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 23:41
2   0
És penós que en ple segle vint-i-u s'haiguin de fer aquest tipus d'aps per protegir a les noies. Quina vergonya de sociatat

copyright
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 17:48
7   18
vaia copiada soc dun grup de cinc noies k vam tenir akesta idea i la vam exposar en una fira amb un mun de penya lol?? vaia copiada boig ajja les famoses hauriam de ser naltres

La bida
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 17:47
23   2
I jo intentant matar a un Sim

K fort
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 22:16
5   0
Bua brutal! Jo tb Jugo als sims
hola
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 17:10
6   0
oleeee mb noies mb

Esta molt bé
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 16:20
46   1
Està molt bé però ojalá no s'hagués de fer això. Jo vull aquesta app i la vec molt útil en la societat en la que estem però preferiria que no existís. Encara vivim en una societat de merda i aquesta app en esta dient d'una manera o altre que el que està passant és una situació molt masclista. Espero que en un futur les meves filles ( si és que en tinc) no hagin de passar per aquestes situacions i també desitjo que totes les noies del món no passin por per culpa de ser violades.

Genial
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 16:18
11   0
em sembla molt bona. A veure si així s'eviten coses dolentes...

💪🏻❤️
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 16:00
12   1
Yassqueen👸🏼👊🏻

Wow 😮
Per Anònim el 30 de juliol de 2019 a les 16:00
24   0
M’encanta la idea es una molt bona iniciativa.

bé....
Per Anònima el 30 de juliol de 2019 a les 15:46
44   5
Pot ser que es pari a parlar o quelcom, i com saben el seu destí? i si algú ho hackeja pot fer-li coses molt pitjors. No es per fer hate, pero son preguntes que queden a l'aire.