Per què deixarà d'existir un dels esdeveniments més famosos de la història?

per Adolescents.cat , 31 de juliol de 2019 a les 11:14 |
Un dels “shows” més famosos de la història és, clarament, la desfilada de Victoria’s Secret que es fa anualment des de l’agost de 1995. De fet, aquest esdeveniment s’emetia per la televisió fins l’any passat, que ja no es va emetre.

Fa pocs dies la model australiana i ambaixadora de la marca, Shanina Shaik, va confirmar que no hi haurà desfilada de Victoria’s Secret. Ho va explicar en una entrevista  a The Daily Telegraph: “Desgraciadament, no es celebrarà aquest any”. “Em sento estranya perquè cada any per aquestes dates estic entrenant com un àngel”, afegia.
 

I quina és la causa de tota això? Des de fa un temps Victoria’s Secret ha rebut moltes crítiques pels cossos irreals de les models, extremadament primes, i la imatge sexualitzada que s’ofereix de la dona. Així doncs, amb el moviment #MeToo les crítiques han augmentat fent que la marca perdés el 50% del seu valor el 2018 i que passés de 10 milions de telespectadors a menys de 3 milions.

De fet, algunes models com Karlie Kloss van decidir deixar de ser àngels de Victoria’s Secret perquè no era la imatge que volien donar al món: “La raó per la que vaig dir deixar de treballar amb Victoria’s Secret és que no sentia que la imatge que estava donant fos qui era jo realment i el tipus de missatge que vull enviar als jove de tot el món sobre el que significa ser guapa tampoc encaixava”, deia Karlie Kloss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

*sips tea*

Una publicación compartida de Karlie Kloss (@karliekloss) el


 
 
Les coses haurien de canviar moltíssim perquè es tornés a celebrar la desfilada de Victoria's Secret.

 
 
Participació
a la gent grassa
Per anonima el 2 d'agost de 2019 a les 18:16
0   0
si si els critiquen, tant si ets prim com flaca, com grassa, tipo campana, diabolo, siguis rossa, morena... sempre criticara la gent

.
Per 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ el 1 d'agost de 2019 a les 01:14
5   0
Com que no s assemblava? Perque eren primes o cómo va la cosa? Us queixeu sempre de aii la gent grassa ns que i la gent molt prima? Ah no eso ya ni se parece a la realidad🤦🏼‍♀️Das pena xaval

.
Per 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ el 1 d'agost de 2019 a les 01:12
2   0
Com que no s assemblava? Perque eren primes o cómo va la cosa? Us queixeu sempre de aii la gent grassa ns que i la gent molt prima? Ah no eso ya ni se parece a la realidad🤦🏼‍♀️Das pena xaval

Gent prima
Per Anònima el 1 d'agost de 2019 a les 00:20
6   6
Esq a veure, a mi el k no em sembla bé esq diguin que aquests cossos són irreals, o sigui que potser la majoria de persones no el tenen pro hi ha gent, com jo, que som primes i altes amb pit i tal, o sigui com les models aquestes. I realment esteu dient que no existeixen persones com jo i ka veritat molesta pq si k ni han. Perdó per les faltes xd

D
Per X el 31 de juliol de 2019 a les 22:25
25   5
Sincerament crec que hi ha maneres millors de trencar els esteriotips, en ves de deixar de celebrar el desflie o com es digo el que tindrien que fer es celebralo am models de totes les talles cosos, tons de pell, descapacitats. Trencar els tabus de la nostra societat

.
Per Jeje el 31 de juliol de 2019 a les 22:14
6   2
Que si, que hi ha persones que són primes per genetica però en molts casos aquestes models s'havien de sotmetre a dietes extremes i si pujaves una mica de pes ja et foten fora com li va passar a la Cara Delevigne (o com s'escrigui), a més, què podrieu esperar d'una marca que té una model curvy que pesa menys de 60kg i medeix 1'70? Estic d'acord amb alguns comentaris que he llegit, no s'hauria d deixar de fer però si que haurien de normalitzar un altre tipus de cos

MENTIRA
Per Anònimaaaaaaa el 31 de juliol de 2019 a les 20:56
1   3
Tiene relación con el caso Epstein. Buscad mejor y no engañéis a la gente-

a mi no em sembla be q es deixi de fer
Per anònim el 31 de juliol de 2019 a les 20:14
17   7
no estic dacord amb els comentaris que estic llegint perque, hi han persones que son molt primes per genètica, i a moltes models de victoria’s secret se les a criticat pel seu cos, per exemple a una persona grassa no se la critica aixi, hi han cossos i cossos aixo no vol dir q la marca no tingui dret a seleccionar un tipus i publicitarla amb ells, i les models que hi treballen a sigut perque ho han escollit elles, el seu treball i la seva forma de ser, que tambe vull dir que sho han currat moltisim. Espero haverme expressat bé

models
Per Anònima sorpresa el 31 de juliol de 2019 a les 17:40
3   0
les models segueixen un regim estricte

Flipe
Per Anònima el 31 de juliol de 2019 a les 17:02
17   10
No digueu que els aquests cosos son irreals, perque hi ha xiques que tambe tenim cosos prims, i no per aixo som menys reals ni menys dones. Tingau compte quan parleu d'aquests temes perque tambe pot afectar a xiques que son primes i no tenen cap problema de salut ni alimentacio.

Una mica rebuscat
Per Anònima el 31 de juliol de 2019 a les 16:34
19   2
Es veritat que els cossos de les models són molt pero que molt irreals i es que vaig llegir in article que deia que hi havia models que la setmana abans del desfile s'alimentaven només de líquids i batuts de proteïnes. Ara bé, es pot seguir fent pero sense que les models hagin de tenir un cos tan perfecte i irreal. Vull dir que poden tenir panxa o no complir els requisits de dona perfecta

.
Per Anònim el 31 de juliol de 2019 a les 15:30
6   6
Em sembla flipant que en adolescents.cat parlin d'aixo, feu més posts de moda plis!!!😍😜

.
Per Anònim el 31 de juliol de 2019 a les 15:29
20   9
A mi personalment no m'agrada que aquest any no ho facin. Em semblava un espectacle en el que no tot és dolent, pk hi ha molt darrera del show que fan.😔🙃

🙃
Per Anònim el 31 de juliol de 2019 a les 14:58
20   6
A mi sol magradava veure com els cantants cantaven ajjajaj... els disfrasos eren una caca

.
Per Anònim el 31 de juliol de 2019 a les 14:31
31   20
Feu puta pena gent, sempre us teniu que queixar de tot madremia

.
Per Anonimeetaa el 31 de juliol de 2019 a les 12:25
47   14
Sincerament, em sembla molt bé que ho deixin de fer. No s'assemblava gens a la realitat.

Igual
Per Anònimaaa el 31 de juliol de 2019 a les 14:51
34   5
Sincerament jo crec q el desfile s’hauria de seguir fent però q haurien de canviar els cossos pq es cert q no mostren la realitat, q cada persona es especial a la seva manera