Denuncien una agressió sexual en l'acampada de la plaça Universitat

per NacióDigital , 19 de novembre de 2019 a les 10:29 |
Una noia que formava part de l'acampada de plaça Universitat va denunciar la setmana passada que havia estat víctima d'una presumpta agressió sexual en una de les tendes, segons han confirmat fonts de l'organització de la protesta.

Sembla que els fets van tenir lloc la matinada de dimecres a dijous, i la jove ho va explicar a l'anomenat Punt Lila instal·lat a l'indret pels mateixos manifestants. Després va abandonar la protesta, han afirmat les mateixes fonts.


Des de l'acampada s'ha condemnat aquest fet i qualsevol mena de comportament masclista. De moment no se sap si la víctima ha posat els fets en coneixement dels Mossos d'Esquadra, que a preguntes periodístiques han indicat que estan recopilant informació sobre la qüestió.
Participació
va ser violada
Per anonima feminista el 24 de novembre de 2019 a les 11:49
0   0
han d' agafar a aquest paio que l' ha violat, no poseu que es '' presumpte'' si es segur que va aser agredida

la de que es foti
Per anonima feminista el 24 de novembre de 2019 a les 11:47
0   0
ets noia i fa fastig el teu comentari, que es foti, de debo? mira sense intencio d' ofendre ni re pero si fos el teu cas? algu diria que et fotesis? jo flipo

Per la d q es foti
Per The cruel Turandot el 21 de novembre de 2019 a les 18:41
1   0
Perdona chavala tu de que vas por la vida? Como puedes decir que una chica q ha sido agredida sexualmente se tiene q joder? Pero que mierda de mentalidad fascista tienes tu? Eres de VOX o que te pasa?? Y dices q se joda seguro q porque es independentista. Madre mía hasta donde hay que llegar. Una cosa es el feminismo y otra el independentismo y tienes que aprender a separar ideologías políticas con los derechos de la mujer. Pero claro es q los fachas no pensáis en otra cosa q en "España". Yo soy independentista pero si leo la noticia de q han agredido a una chica, por mucho q sea del PP o de C'S (que me hacen vomitar) o de lo que sea, la defiendo y condeno la agresión porque se trata de q las mujeres nos apoyemos para conseguir la igualdad. - The cruel Turandot, la indepe de hielo

X la de que es foti
Per Uaaa el 20 de novembre de 2019 a les 15:20
3   0
Tens algun problema o com va això?? Vull dir, ves a un psicòleg. Es possible que a tu et passi, i l’últim que necessita aquesta noia es q vinguis tu a dir les teves imbecilitats. Ostia Que rens problemes o com va? En sap greu dir-te això però vigila amb que comentes a les xarxes. X si no te’n havies adonat tens comportaments masclistes, jo de tu ho canviaria. Apa siau

K dius flipat/da
Per Anonima el 19 de novembre de 2019 a les 22:36
3   2
Escoltem es pot sabes qui es que s'ha de fotre? Perque si estas parlant de la noia agredida pots anar un rato a la putiss*** merda. No saps de que parles marclista!

Per la que diu que es foti🖕🏻🖕🏻
Per Anonimmmmm el 19 de novembre de 2019 a les 21:35
4   1
Fots pena fent aquets comentaris de merda. A sobre de ser violada sa de fotre no... vergonya de pais

Què dius?
Per Anònima el 19 de novembre de 2019 a les 18:56
27   2
Emm com que que es foti? Ella estava manifestant-se, com tots els altres. Que a algú li sembli malament no és excusa per a res. A part, tu ets noia, no? A qualsevol podria passar-li, i a tu també. (Als nois també, però hi ha menys percentatge, evidentment). Si t'ho fessin a tu t'agradaria que et diguessit "que es foti"?

😢😢😢
Per Fes-te una palla gilipolles!! el 19 de novembre de 2019 a les 18:53
68   2
Ostia ttio quina vergonya, impoténcia i ràbia. Eq a cap lloc es pot estar tranquila o què? Com va això!? Si t'entra el calentón fes-te una palla!!! Gilipolles!!! Ostia!!! De veritat,eh.

Per la de que es foti
Per Anònima el 19 de novembre de 2019 a les 18:52
51   1
Que es foti qui? La tia violada? Si és així joder quina merda de ment que tens eeh Sinó pues explicat millor tta

uiiii
Per nitevaniteviene el 19 de novembre de 2019 a les 18:32
20   5
pero que dius puta a?

marameva
Per klk el 19 de novembre de 2019 a les 18:04
41   6
fotet tu fill de p*** :)

a
Per Anònimaaaaaaaaa el 19 de novembre de 2019 a les 13:16
6   162
que es foti