15 pentinats fàcils i accessoris pels cabells perfectes per aquestes festes

per Adolescents.cat , 15 de desembre de 2019 a les 06:00 |
S'acosten les festes de Nadal i Cap d'Any i és per això que ens ha semblat bona idea fer un recull de pentinats fàcils per potenciar tots els "looks" i petar-ho fort!



Quin d'aquests t'agrada més?

 
 

 
Participació
Rapada i arrisada
Per Aninim jeje el 31 de desembre de 2019 a les 16:38
0   0
Tb x les rapades!!

Cabell curt
Per Anònima el 16 de desembre de 2019 a les 13:39
4   0
I per la gent de cabell curt què? O la gent de cabell amb frizz o afro...

Escolta
Per Eii el 15 de desembre de 2019 a les 23:43
0   1
A lo millor quede com una tonta però perquè no té ho talles ? Si dius que es molta mata tallate'l

X2
Per Anoniimaa el 15 de desembre de 2019 a les 23:13
1   0
Perfi algu q li pasa el mateix q jo jaja

No per tothom
Per Anonima el 15 de desembre de 2019 a les 14:36
7   0
Mare meva que aixo es depen del cabell de cadascu, el que et pot quedar be a tu a mi no em quedará!! Jo per exemple tinc molt volum de cabell i ni planxant-lo em queda be i ni el puc portar solt ni res, es una puta merda tenir el meu cabell fins recollit s’em veu molt de cabell darrere, i solt ja ni et dic, semblo una fregona, es que no puc. Pf

.
Per . el 15 de desembre de 2019 a les 14:22
1   0
1,6,11,14

jajajaj
Per mesi el 15 de desembre de 2019 a les 13:54
7   0
un 0 aqiests pentinats eh sort que son facils

Lolllllll
Per Cuuuuuu el 15 de desembre de 2019 a les 13:44
7   0
Us heu oblidat dels cabells tope arrisats :')

I els cabells arrissats què?
Per Anonima indignada el 15 de desembre de 2019 a les 10:35
8   0
Podrieu haver pensat també amb les noies de cabell arrissat. Nosaltres no ens podem fer aquests pentinats, ens queden fatal amb el volum que tenim.