Les escenes de sèries més HOT d'aquest 2019

per Redacció , 31 de desembre de 2019 a les 09:19 |
Com sempre passa en aquesta època de l'any, es fan reculls de tota mena de temes, des de les cançons més escoltades fins a les escenes més pujades de to. Us deixem amb alguns dels moments més hot que ens han deixat les sèries. Hi ha spoilers, així que si no porteu al dia les ficcions que hem posat, no mireu les imatges.

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina. 
Arxivat a:
CINEMA I TV , escenes
Participació
Sii
Per . el 31 de desembre de 2019 a les 19:34
0   0
Pensava que era l'únic

Mira ves a cagar😘💩
Per Heleen💕 el 31 de desembre de 2019 a les 19:01
3   0
Calla la boca un rato perque son uns craks (i no ho dic amb ironia no com tu xato)😒🖕🏼 1. Sexe lesbic i gay si q han posat per la teva info bro🙃 2. Despres si no posen els articles de moda de tios es pk... vl en aixo tens rao no posen mai😂🤷🏼‍♀️ Pero uen no pasa res per un fallito pero per aixo no tem posis a criticar a tot deu carinyo!!🤦🏼‍♀️

Jo tambee
Per Hhj el 31 de desembre de 2019 a les 15:34
1   0
Qui cony no ho ja fet??

C
Per Bs el 31 de desembre de 2019 a les 13:58
14   3
Pero q dius d sarcasme, si sempre tenen en compte tots els generes.

Sex education
Per Nsnmsnx el 31 de desembre de 2019 a les 13:54
16   15
Algú més es masturbava mentre mirava sex education?

.
Per Gràcies el 31 de desembre de 2019 a les 13:22
24   15
Gràcies per posar-ne també de sexe Gay o Lèsbic! Sou uns cracs! Quan feu articles de moda també poseu sempre tan roba d'homes com de dones! Gràcies per tenir en compte a tots els gèneres i a totes les idees i formes de vida! Pd: És sarcasme 🥰

sapede aude